28 Eylül 2011 Çarşamba

Battaniyem ve Moral Bozukluğu:(((

Bugün güler misin ağlar mısın denecek tarzda bir olay başıma geldi. Ama açıkcası ben dokunsanız ağlayacak moddayım:( Biliyorsunuz eşim bugün battaniyemin fotoğraflarını çekecekti. Değişik mekanlar kullan deyince *demez olaydım:(* bir de kaktüslerin üstüne serip çekmek istemiş! Battaniyeyi eline aldığında bir de hissetmiş ki  -eve geldiğinde elleri, kolları iğne doluydu:(- her tarafı ufaklı büyüklü kaktüs iğneleriyle doluuuu!!!
Önce battaniyenin bir kısmını temizlemekle uğraşmış, daha da ellerine iğneler dolunca eve geldi. İlk iş ona batanlar temizlendi. Sonra battaniyedeki iğneleri cımbızla temizlemeye çalıştık ama ne mümkün. Abartmıyorum inanın her tarafı minik minik iğnelerle dolu. Büyükler gene bir şekilde görülüp alınıyor ama anlayacağınız battaniye pert oldu:) 
Bir sürü saçma fikir geldi aklıma. Acaba sıcak suya mı koysam yok ütülesem olur mu falan:)
Belki bu kadar moralimi bozmam da yanlış sonuçta oturup yine yapabilirim ama ne bileyim hevesim kaçtı. 
Acaba bu iğneleri yünden çıkarmanın bir yolu var mıdır? Bilen varsa ne olur paylaşsın.


Ahh beni mahveden kaktüsler,











Sevgilerimle

62 yorum:

  1. Okuyanım :( tmm üzülmeyin olsun. Önemli olan eşinize bir şey olmasında, battaniye sorun degil. Tmm emek veriliyor, özenerek yapılıyor ama napalım :(

    Hiç bilemiyorum napılır :(

    Ama battaniye nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok geçmiş olsun....
    Battaniyeyede çok üzüldüm süper olmuş keşke bir çözüm bilseydim :(
    Ancak sende bu yetenek varken bir ikinciyide yapar hatta en kısa zamanda blogunda paylaşırsın benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
  3. Hay aksi ! Eşinize çok geçmiş olsun!Umarım eşinizin elinden dikenleri temizlemenin bir yolunu bulmuşsunuzdur . Battaniyeden nasıl çıkar acaba ? Neyse sıkmayın canınızı elbet bir yol gösteren bulunur,öncelikli olan eşinizin eli... Sevgiler ve tekrar geçmiş olsun !

    YanıtlaSil
  4. Üzücü bir olay olmuş. Örtü o kadar güzel olmuş ki, daha önce parçaları fotoğraflamıştınız. Acaba nazar mı değdi? Bu arada bu kadar kaktüsü nereden buldunuz? Sizin bahçe mi? Galiba tek tek çıkarmaktan başka çare yok:(( Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  5. Üzüldüm ,doğrusu karmaşık bir durum , ne yapmalı bilemedim:(
    Ama battaniye de harika olmuş...

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  6. Hepinize üzüntümü paylaştığınız için, ilginiz alakanız, desteğiniz, geçmiş olsun dilekleriniz, samimi ve değerli yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim.
    Fazıl'ı tamamen arındırdık dikenlerden ancak battaniyeden zor gözüküyor. Akşam cımbızla biraz daha uğraştım ama resmen iğneyle kuyu kazımak gibi bir iş:(
    gps87blog @ Beni tebessüm ettirdin çok teşekkürler:)
    Semi`nin Mutlu Elleri @ Biz havalar daha bozmadı diye hala adadayız. Fazıl da ormanın içinde bulmuş kaktüsleri ve tahmin etmemiş o mor çiçeklerinin dikenlerinin yapışacağını:( Elini bir atmış her tarafı diken kaplamış:(

    Hepinize tekrar içten teşekkürler ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun okuyanım,hem eşine hem de battaniyeye nazar değdi anlaşılan.İkisini de intte sergilerken nazar duasını unutma e mi.
    Düşündüm ama pratik bilgilerim arasında böyle bir çare yok ne yazık ki.Acaba halının tersine yatırıp birkaç yerinden sabitleyip elektrik süpürgesinin ucu ile bölüm bölüm vakumlasan biraz yararı olur mu.Ya da bol yumuşatıcılı suya koyup biraz süzdükten sonra ıslakken cımbızlamaya devam etsen.
    Biraz daha düşünelim.
    Cilde batan dikenlere zeytin yağlı pamuk sarılıp bekletilir.Sonra dikenli bölge hafifçe sıkıldığında battığı yer yumuşayan diken çıkıverir.(Ayağa deniz kestanesi battığında uygulandığını görmüştüm)

    YanıtlaSil
  8. battaniye çok güzel olmuş ellerinize sağlık, üzüldüm başına gelenlere ama çok sevimli:) sıcak su fikri son çare olarak iyi gelebilir gibi geldi bana...

    YanıtlaSil
  9. ay sabah sabah çok güldüm şimdi okadar uğraş verdiğin güzelim battaniyenemi üzüleyim yoksa dikenli olsalarda o güzelim kaktüsleremi üzüleyim
    hiç üzülme kaktüsler kendini toparlar ,battaniyene gelince makinaya at uzun proğramda yıka çıkınca bir germece as eline bir sopa oklava ne bulursan onunla yavaş yavaş çırp dikenler ıslandıkça yumuşayacaktır kuruduktan sonra bir daha bu işlemi bir kaç defa uygula kolay gelsin. üzülme Allah eline sağlık versin ki bir daha öresin dimi arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. Ah o ne moral bozukluğudur bilirim. Dün gece ben de tığla krem renginde kedi örüyordum. Daha önce siyahlısını örmüştüm bu ördüğüm de ona eş olacaktı. Ördüğüm parçaları sehpanın üzerinde birleştirmiş hayran hayran izerken çayımı içiyordum. O arada patik inanılmaz bir şekilde havlamaya başlayınca ne oluyor diyemeden elimdeki çayı olduğu gibi bütün ördüğüm parçaların üzerine döktüm. Nasıl kötü bir duygu... emek ya, emek heba oluyor. Yıkadım, leke çıkarıcı falan denedim ama ıhh içime sinmedi.

    kedilere nazar mı değiyor ne:) neyse okuyancım, üzülmeyelim yine yaparız diyelim, gerçi seninkini kurtarmışsın.

    YanıtlaSil
  11. ya inanmıyorum cnm ya valla nazarımız degdi sana. okuyancım çok beceriklisin ve çok azimli ben bir parçasını bile öremem cnm ama hepimiz sana güzel gözle bakıp yaptıklarını takdir ediyoruz ama olan olmuş artık eşine de üzüldüm geçmiş olsun cnm birleşince harika bir bütünlük olmuş bence kaktüs kıskanmış ve dikenlerini batırmış:D makinaya atıp yünlü porogramda tıkasan bol da yumuşatıcı yumuşayınca çıkar belki silkelersin filan belki çıkar cnm bnm

    YanıtlaSil
  12. ya cnm nedense yorumlarda sorun oluyor

    YanıtlaSil
  13. Çok üzüldüm bu duruma, Bazen böyle çok severek özenerek yaptığımız işlerde aksilikler olabiliyor. Neyse, inşallah temizlemenin bir yolu bulunabilir. Bulunmazsada, boşveerrr, canın sağolsun, Daha güzelini yaparsın. :)

    YanıtlaSil
  14. Canım çok üzüldüm geçmiş olsun. Şu kazaklar için olan tüy temizleme makinaları işe yarar mı acaba, belki çekebilir dikenleri, ya da abartıp elektrikli süpürge? Sıkma canını, sen daha iyilerini yaparsın nasılsa.

    YanıtlaSil
  15. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Güzel dilekleriniz ve önerileriniz beni fazlasıyla mutlu etti.

    nalan @ Sevgili Nalan Hanım çok teşekkür ederim. Nazar değdiyse benim nazarım değmiştir:) Çünkü kimseye nazarım değmez *mutlaka beğendiğim bir şey gördüğümde maşallah derim* ama kendime nedense çok değdiriyorum:))) Eşim demin elektrik süpürgesiyle denedi. Biraz işe yaradı ama kıymık gibi incecik iğneler her yere saplanmış o yüzden tamamen hepsini çekmiyor. Öneriniz için çok teşekkürler. Ara ara bu yolu tekrarlayacağım.
    Cilde batan dikenler için önerinizi de aklımın bir köşesine yazdım. Önemli bir bilgi. Onun için de teşekkür ederim:)
    Sevgilerimle.

    ecerce @ Beğenin için çok teşekkür ederim. Her yolu deneyeceğim. Sıcak suya da sıra gelecek bu gidişle:)) Artık hangisi çözüm olursa:)
    Sevgilerimle.

    turkuazft @ Teşekkür ederim canım arkadaşım. Kaktüsler tüm dikenlerini bana hediye etti:))) Dediğini deneyeceğim, inşallah dikenlerden kurtulabilirim:)Haklısın aslında hiç olmadı yine örerim:)
    Sevgilerimle.

    Nalan Ünal @ Size de çok geçmiş olsun, üzüldüm:( Bir heves tamamlayıp sonrasında başına olmadık kazalar gelince bir anlık da olsa insanın hevesi kaçıyor. Maalesef benim battaniye de hala kullanılır duruma gelmedi çünkü elimize aldığımız anda bir sürü iğne yapışıyor tenimize. İşkence battaniyesi gibi oldu:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. mavii @ mavisofram canım arkadaşım hiçbiriniz nazarı değecek kişiler değilsin. Zaten hepiniz muhteşem çalışmalar yapıyorsunuz. Benim nazarım değmiştir değse değse:))) Ya da Aşkım kıskanmıştır üstündeki kedişleri:)) Makine de deneyeceğim en son çare. Teşekkürler güzelim.
    Öptüm en kocamanından:)

    ay-ser @ Çok teşekkür ederim. Dün fena moralim bozuktu ama bugün biraz attım üstümden o ruh halini:) Haklısın, yaparım bir daha:)
    Sevgilerimle.

    bahar006 @ Baharcım çok teşekkürler. Valla demin elektrik süpürgesiyle bayağı bir denedik:) Battaniye battaniye olalı böyle zulüm görmedi:) Önce her tarafını dikenler kapladı, sonra cımbızlandı, demin elektrik süpürgesine maruz kaldı, sırada ılık su, sıcak su, oklavayla çırpma, bir de bir arkadaşım hamur yap üstünde yuvarla dikenler yapışabilir dedi sırada o da var:) Hepsini tek tek deneyeceğim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun...Ama böyle bir şey başıma hiç gelmedi.Allah Allah.
    Mırk:(

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler Şanslıcım:)
    Sanırım Aşkım üstündeki kedişleri kıskandı:)))
    Sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil
  19. nazar değdi. çok üzüldüm. eşinin elleri temizlenmiş neyse ki. ama diğer konu gerçekten can sıkıcı bak hiçbirşey yapamazsan. battaniyeyi iki cam arasına koyup çerçevelet ve duvarına as. sonra yenısını farklı renklerle yap. biliyorsundur. bu tur seyler cok moda. antıka carsaflar, yastık ortulerı, sehpa ortulerı ıkı cam arasında konulup cerceve yapılıyor. nasıl buldun bu fıkrı

    zeynep özmen unlu
    duslerın rengı

    YanıtlaSil
  20. merhaba okuyan. cok uzuldum. bu mesajııkıncı defa yazıyorum. bunu battanıye nıyetıne kullanmak cok zor artık. ıkı camın arasına koyup cerceveletıp duvara asabılırsın. artık eskı antıka carsafları, masa ortulerını cerceveletıp duvara asıyorlar.

    zeynep ozmen unlu..

    YanıtlaSil
  21. Zeynep Hanım çok teşekkür ederim. Tamamen temizlendiğinden emin olmadan ellemeye korkuyorum zaten. Dediğiniz gibi gönül rahatlığıyla kullanmam artık maalesef çok zor. Öneriniz için teşekkürler. İlerde hem kedişin malzemelerini koymak için hem de kedili yaptığım tüm çalışmaları dekor olarak kullanabileceğim ufak bir oda yapmayı düşünüyorum, aslında o oda için çok hoş dekoratif bir fikir.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  22. Bana kızmayın ama okuyunca gülümsemekten kendimi alamadım:)pekte güzelmiş amma velakin siz ve eşinizden değerli değil.hem ne güzel bir anı olmuş işte:)kızmayın banaaaaaaa

    YanıtlaSil
  23. :)) ilk gün pek gülememiştim o şaşkınlık ve üzüntüyle:) ama inanın artık biz de işkence battaniyemiz oldu diye gülüyoruz:)
    teşekkürler...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. Canım ya, battaniye çoook şeker, eline koli bantı al, aç onu battaniye genişliğinde yapıştır yapıştır çek, ağda yapar gibi :)

    YanıtlaSil
  25. eyvah eyvah.. hakikaten güler misin ağlar mısın bi durum olmuş:)
    benim aklıma koli bandı geldi, kedi tüyü temizlemek için kullanılır ya belki kaktüs iğnelerinde de işe yarar ;)

    YanıtlaSil
  26. Battaniyenin fotoğrafları kaldı desenize. Silkelemekle de çıkmaz herhalde.
    Belki dışarıda bir paspas olarak kullanılabilir, çözüm bulunamazsa.

    YanıtlaSil
  27. bütün yorumları okuyamadım, belki daha önce söyleyen olmuştur.
    koli bandını tersten sarıp yapışkanlı yüzeyi dışa getirip battaniyenin üstünde bir gezdir, belki olur.
    biz kedimizin tüylerini elbiselerden temizlemek için kullanıyoruz.
    biraz uzun sürebilir ama bu yöntemle temizlemek.
    tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  28. okuyanım canım benim eşine,battaniyeye ve kaktüslere geçmiş olsun!emeğine yazık oldu diye düşünme herşeyin bir çözümü vardır.yorumları okurken bende baya bir kafa patlattım.ama önce can sağlıkğı.bu arada paket bandını yani şu koli bandını denedin mi?elbiselerimi vs üzerindeki toz vb onunla alırım ve çok işe yarar.ihtimal çok inatçı olmyanları temizlecektir.hadi üşenme evde varsa hemen dene.sonuçtan da haberdar et olur mu?bu arad yazmayı unuttum her şeye rağmen battaniye muhteşem görünüyor.ellerin dert görmesin arkadaşım..sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  29. koli bantını yapıştırıp kaldırarak belki toplanır gibi geldi ,, denemediyseniz...
    çok hoş olmuş bu arada, sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. Hepinize değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Koli bandı hiç aklıma gelmemişti. Evde var mı bir araştırayım:) Önerileriniz doğrultusunda inşallah el birliğiyle kurtaracağız battaniyeyi:)

    Banuca@ Ziyaretiniz, beğeniniz ve öneriniz için teşekkürler:) Deneyeceğim:)

    biyasimadahagirdim@ Teşekkürler. Sormayın hem moralimiz bozuldu hem de işkence battaniyemiz oldu diye pek bir güldük sonrasında:)

    yolcu@ Denemelerim çözüm olmazsa paspas fikri de hiç fena değil:) Çok teşekkürler.

    Özlem Özgür Arıkan@ Öncelikle hoş geldiniz. Yorumunuz ve öneriniz için çok teşekkür ederim. İki gün cımbızla temizlemeye çalıştım. Ama deriye mıknatıs gibi yapışıyor, çok fena:)

    alanay@ alanaycım çok teşekkür ederim. Sizlerin ilgisini ve üzüntümü benimle paylaştığınızı hissetmek inan ki neredeyse battaniyenin üzüntüsü mutluluğa dönüştürdü. Koli bandı önerileri sanırım işe yarayacak:) Dener denemez mutlaka bilgilendireceğim.

    isoon@ Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler. Mutlaka deneyeceğim.

    Herkese içten sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  31. Çok üzüldüm ,çokta güzel olmuş epeyde emek vermişsindir:(( hani metal iğne olsa derimki mıknatısla çekiver,kaktüste fotoğraflamakta eşinin aklına nasıl gelmiş öyle.)))en mantıklısı koli bandı galiba,kolay gelsin

    YanıtlaSil
  32. Önce kocanı kaktüslerin üstüne oturt, sonra da eline koli bandını al, yol yol yapıştırıp çek:)))

    YanıtlaSil
  33. Nuraycatasarimlar@ Beğeniniz için ve üzüntümü paylaştığınız için teşekkür ederim. Fazıl'ın öyle değişik icatları vardır:)))

    Nedret@ :)))

    ♥ PEMBE PATİ♥ @ Bugün sabah çok erken çıkıp akşam eve dönebildim. O yüzden önerileri henüz deneyemedim Şanslıcım:)
    mırkk:)

    Herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  34. Şu an ne durumda? koli bandı iyi fikir okuyanım..

    YanıtlaSil
  35. CANIM BENİM YA KENDİ İŞİNİ KENDİN YAPSANYA ERKEKLERE BÖYLE İŞLER VERİLİRMİ.YIKAMAKTAN BAŞKA NE YAPABİLİRSİNKİ .GEÇMİŞ OLSUN BOZMA MORALİNİ.
    ÇILGIN MEVDOŞ

    YanıtlaSil
  36. battaniyenin akıbetini merak ettiğim için yorumlara bakıyordum, Nedret ablanın yorumuna çok güldüm :)))
    sonuçtan haberdar et bizleri;)

    YanıtlaSil
  37. Aslı@ Dün tüm gün dışarıda olduğum için battaniye üzerinde çalışamadım:) Gece önerileri okuyunca koli bandı fikri bana da iyi geldi ama sanırım evde koli bandı yok, siyah elektrik bantları var:))) Ada bakkalında bulma ihtimalim de yok. Büyükada'ya gidince alacağım.

    ÇILGIN MEVDOŞ@ Çok teşekkür ederim. Bizim evde fotoğrafları hep Fazıl çeker diye eline tutuşturdum ama sonuç hüsran oldu:)))

    biyasimadahagirdim@ İlginiz için teşekkür ederim. Nedret Hanım'ın yorumuna ben de çok güldüm:))) Dener denemez bilgi vereceğim.

    Herkese sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  38. battaniyen çok güzel olmuş canım başına gelende büyük talihsizlik ama napalım size bi şey olmasında yine örersin hemde daha güzellerini:)

    YanıtlaSil
  39. çok teşekkür ederim canım... aynı talihsizliği halen devam ediyor:) hala ne koli bandını ne de hamuru deneyemedim üstünde... inşallah bbir sonuç alırım... alamazsam da yine örerim dediğin gibi:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  40. sonunda bugün battaniyeyi aldık elimize çıktık bahçeye, serdik masanın üstüne... koli bandını yapıştırıp cırt cırt çektik:) bant üstünde kaktüs iğnelerini görmek mümkün değil... o kadar ince ve şeffaf ki:) bayağı bir çalıştık üzerinde... aynı anda hamuru da hazırlamıştım, ara ara onu da denedim...
    işlemler bitince güzelce silkeledim...
    sonuç: elimizi üstünde dolaştırdık birkaç iğne elimize yapıştı yine:))) ama sanırım bayağı bir temizlendi... kalanlar için yarın bir kez daha koli bandıyla deneyeceğim, sonra da belki makineye atarım ya da ılık suda bekletip biraz döverim onu:))))
    acaba bu dikenler bir süre sonra çürür mü??
    hepinize önerileriniz için tekrar teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Benim blogumda çok komik yazmışsınız çok güldüm ama burada okuyunca hiç de komik gelmedi, gerçekten çok üzüldüm. Çok da güzel olmuş. Hay allah, geçmiş olsun. Sevgiler.
    ***Aşkım'la Uyku klonlanmış gibiler. Ama biz tasmaya alıştıramadık. Oysa arada bir dışarı çıkartabilsek ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  42. İlginiz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim. İlk gün oldukça moralim bozulmuştu ama ertesi gün baktım elden bir şey gelmiyor eğlenmeye başladım işkence battaniyemle:)
    Uyku çok güzel bir tekir maşallah. 10 Marifet'den hatırlıyorum Uyku'yu. Hatta Aşkım'la bebeklikleri de benziyordu.
    Ben uyuklarken takıyorum tasmayı yoksa asla taktırmıyor:) Bahçeye çıkardığımızda da tedirgin oluyor, o yüzden seyrek çıkarıyoruz bizde.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  43. yeni gördüm okuyanım.öncelikle geçmiş olsun.çok da güzel olmuş ama olsun napalım sağlık en önemlisi dimi ama.yaparsın sen bidaha eminim ben hem de daha güzelini yaparsın:))

    YanıtlaSil
  44. çok sağol sevgili alonenes... her gün battaniye kurtarma çalışmalarımıza devam ediyoruz:) gün geçtikçe azalıyor üstündeki dikenler ama bir türlü bitmiyor:)))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  45. Canımm battaniyen çok güzel olmuş çok üzüldüm ama ne diyelim sağlık olsun :) Vardır bunda da bir hayır üzme kendini sakın, sen daha neler örersin neleeerrr :)

    YanıtlaSil
  46. Çok üzüldüm bende.Çok geçmiş olsun.Kimbilir ne kadar üzülmüşsündür.Ama eminim sen yine çok güzel şeyler örersin.Bu seni sakın örgüden soğutmasın..Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  47. ★RenGiAhenG★ @ beğenmene sevindim... ilk gün üzülmüştüm ama şimdi artık yeni çalışmaların heyecanındayım:) çok teşekkürler...
    sevgiler...

    Sihirli Günce@ Gerçekten ilk gün bayağı moralim bozulmuştu... elime tığ, şiş, yün almak istemedim... ama çabuk geçti:) güzel yorumun için çok teşekkür ederim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  48. El emeği, göz nurunuz; bu yüzden üzüldüm. Benzer bir olay yaşamıştım, şimdi battaniyeyi serin, havan ya da ağır ve kalın tabanlı bir şeylerle iyice dövün. Ama öyle bir iki defa değil, epeyce. Sivriliklerini kaybedecek dikenleri silkelediğinizde uçuşuyor göreceksiniz.Umarım işinize yarar.

    YanıtlaSil
  49. Sormayın ilk zamanlar ne kadar üzüldüm. Önerinizi mutlaka deneyeceğim. Çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  50. Bir çok öneriyi uyguladık ancak hala tamamıyla arınmadı dikenlerden. Bir süredir çekmecenin içinde katlı bir şekilde durmakta:(

    YanıtlaSil
  51. Bu kedili battaniyeye bayıldım ama öyküsünü okuyunca da çok üzüldüm. benim önerim de şu; koli bantlarının yapışkan yüzü ile almaya çalışın. Bir deneyin bakalım. İnşallah işe yarar. Bir kaç resmini daha gönderir misiniz? Aynı linki kullanamıyorsunuz ama Flickr'da varsa oradan da link alınabilir.

    YanıtlaSil
  52. geçmiş olsun eşine de battaniyeye de üzüldüm çok güzelmiş çünkü elelrine sağlık umarım dikenlerle başa çıkabilirsin..

    YanıtlaSil
  53. merak ettim battaniye temizlendimiydi?

    YanıtlaSil
  54. Back to Black@ Çok teşekkür ederim. Maalesef dikenler çok inatçı çıktı:)

    Nilgün Komar@ Bir sürü yöntem denedim ama tam anlamıyla temizlenmedi. Adadan döndüğümüzden beri de paketledim kaldırdım:)

    YanıtlaSil
  55. çok güzel görünüyor.. belki temizlenir bir şekilde.. Kuru temizleme yapılır mı acaba?

    YanıtlaSil
  56. geniş koli bantıyla dikenler alınabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ancak onu da denedim ama sonuç vermedi. Zaten battaniyeyi çöpe atmak zorunda kaldık:(

      Sil
  57. geniş koli bantıyla dikenler temizlenebilir

    YanıtlaSil
  58. Ayşımmmm bak nerden nereye, n'oldu bu battaniyenin akıbeti, merak ettim bak? ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Dikenler maalesef tüm çabalarımıza ve denemelerimize rağmen temizlenmedi. Ben yine de battaniyeye kıyamayıp buraya taşınırken bile yanımda getirdim. Ama sonra tekrar bir bakalım dedik yine ellerimize minik minik dikenler saplandı:) Sonuç: Çöpe gitti:) Attık gitti:)))))

      Sil