14 Ağustos 2012 Salı

7. Çekilişim Başlamıştır ^-^

6. çekilişimin talihlisi sevgili Fatoş Savaşçı Kediler'i okuduğu için ona başka bir kitap göndereceğim. O yüzden bu çekilişe yine dahil ettim Savaşçı Kediler'i ^-^
Diğer kitap Ahmet Altan -İçimizde Bir Yer- (Bu kitap sıfır değildir, kütüphanemden).
Ve Metis Yayınları'nın çok sevdiğim defteri.
Çekilişe katılmak için sadece yorum bırakmanız yeterli. 13 Eylül 2012 saat 13.13'e dek katılımlarınızı yapabilirsiniz.

*** Bu kısım sadece arzu edenler içindir^-^: Geçmişte veya şimdi, hayvanlarla yaşadığınız yüzümüzü tebessüm ettirecek kısa ve güzel bir anınız varsa ve paylaşırsanız pek memnun olurum:)




Her bir sayfasının altında kitaplardan alıntılar bulunuyor.

Sevgiyle kalın, daima...

80 yorum:

  1. Katıldım merve üzüm
    pliper80@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. bende deniyeyim şansımı tekrar..kedisever olarak bahçedeki kedimize çubuk kraker yedirmiştik bi gün kardeşimle hiç unutmam,bir de ona garfield muamalesi yapar konuşmasını beklerdik :)

    YanıtlaSil
  3. ben de varım :)
    supercellma@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. ben de varım!! Harikasın canım benim. Ne guzel hediyeler onlar öyle. Sevgili Evren, sen ne yapman gerektiğini biliyorsun, gül bu sefer yüzüme :))
    sevgilerle kuzuuumm :)

    YanıtlaSil
  5. hadi bana şans gülsün zaten izleyicinim balım biliyosun , hayvansever ve yeni bir evsahibi olarak bizim kız kendini köpek sanıyo ablası valla şu aralar en favori oyunu naylon poşetten yaptığımız toğu fırlatıp atıyoruz koştırup getiriyo elimize bırakıyo...

    YanıtlaSil
  6. Kitap olunca dayanamıyorum yine ben de varım:)

    YanıtlaSil
  7. ayyy tebessümlük kısmı unuttum,benim oğluş biraz yamyamımsı olsa da 'anne'demiş gibi sesler çıkartıyor.Ailece çok gülüyoruz:D

    YanıtlaSil
  8. Ben varımmmmm, şimdiden teşekkürler :)

    deryacevak@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Ben de katılmak isterim.
    asteroidc777@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Ayşımcım ben de bu güzelliklere talibim:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. ayyy bu sefer inşallah benim olacaklar :))bende varım :))
    Anım ise yemek yemeğe gittiğimiz bir yerde annem ordaki bir köpeğe bir kaç kez et verince köpek annemin koruması haline geldi yemeğin sonuna kadar elimizi annemin omzuna atsak bile bile bize hırlıyor oldu :)) çok şeker bir köpektiii

    YanıtlaSil
  12. 10 yaslarındayken bi kedim vardı ismi boncuktu inanmazsın belkı ama maviş maviş gözleri vardı :) duman rengindeydi bazen duman bile derdim isim olarak:) bigün rahatsızlandı sanırım midesini üsüttü,bir insan bile dayanamazken mesela istifra ederken insanız yani belki odaya bile istifra ederiz ama kedimiz kapının önüne gelip miyavladı kapıyı acmamız ıcın ve gıttı bahceye istifra etti o kadar ki kendini bilen bir kediydi,bu anımı hiç unutmam hayvanlar zaten insanlardan cok farklılar:) sevgiler bende sansımı denemek istiyorum :) yasmin_ozer@windowslive.com

    YanıtlaSil
  13. Harika,yeni bir kitap çekilişi! :) Tabi ki katılmak isterim :)

    İstanbul Capacity veya Town Centera gidenler bilir belki. Oradaki serçeler tam bir patates müptelası. Terasta kızartılmış patates yemeye kalkarsanız, pusuya yatıyorlar, yere düşerse yada masadan bitirmeden kalkarsanız hemen bir tane kapıp kaçıyorlar :) İlk gördüğümde inanamamıştım, çok ilginç gerçekten. Ama çok da tatlılar, bi görseniz :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel paylaşımlar bunlar, ne yazık ki yine okuduğum kitaplar, o sebepten diğer arkadaşların hakkını yemek istemediğimden çekilişi pas geçiyorum, ancak kolaylıklar dilerim ve tebrikler bu kadar özveri için...

    YanıtlaSil
  15. Selam Ayşım. Kedilerin çok tatlı.... Artık umarım bolca görüşürüz bu mekanda. Sana sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  16. Ben de katılmak istiyorum :)
    Bir keresinde küçükken arka balkonda tamirat vardı ve yaralı bir kuş balkona düşmüştü.Onu ön balkona almıştık ilk kez bir kuşu elime almıştım.ayaklarını parmağıma sarınca korkup babama verdiğimi hatırlıyorum.Ona şarkı söylüyordum ^^ Sonra bir baktım gitmiş ,ağlamıştım falan :*)

    YanıtlaSil
  17. Savaşcı kediler için yine buradayız :)

    Anım olmaz mı :( Üniversite yıllarında yanımda olan "fıstık" her bakkala gidişimde benimle sokak boyu gelir. Caddenin köşesinde durur. (Ben caddenin karşısına geçip alışverişimi yapardım) Sonra ben tekrar karşıya geçince beklediği yerden yanıma gelip, tekrar peşimden gelirdi. Bu günlük rutinimizdi.

    YanıtlaSil
  18. Allahım o kıymetli defteri istiyorumm! :))
    Canım, bir çekilişte daha buradayız.:))
    Kitap varmış, katılmam mı hiç :))
    Blogumun çekiliş kısımlarına da ekledim seni, maksat daha çok kişiye ulaşalım ^.^
    tgcylz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. tekrar merhaba canım.her daim içindeyim çekilişlerinin:))
    hayvanlarla yaşadığım çok anı var ama ilk aklıma gelen oli yani oliver yani kablumbağamız her sabah mutfağa geliyor ve ayak 3 tur atıyor.eğer aldırmaz ve hemen yemek vermezsem gelip ayak baş parmağımı ısırıyor:))

    YanıtlaSil
  20. merhaba bende çekilişe katılmayı çok istedim ve başardım.SAVAŞCI KEDİLER inşallah bana gelir.lütfennnn :))

    YanıtlaSil
  21. İlk defa bir çekilişe katılıyorum, acemi şansına inanmak istiyorum.
    murat_yildiz@outlook.com

    YanıtlaSil
  22. siteye bayıldım anaoklunda uygulaya bileceğim faaliyetler var harika basarılar diliyorum.Bir kedi ve kitap sever olaraktan sansımı denemek istiyorum:) iyi calısmalar kolay gelsin

    YanıtlaSil
  23. Savaşçı Kediler için yine varım :))

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar, ben de istiyorum.


    deryaponti@hotmail.com

    Aynı zamanda bloğumun adı olan ponti bir zamanlar benim kedimin adıydı. Ufaktım ve yanında yaşadığım babaannem istemiyor diye vermek zorundaydım. Kısa süre ev aradım, bulamadım.Sonra yine babaannemin baskısı yüzünden o zamanki cahillikle sokağa bıraktım. Üzerinden kaç yıl geçti ama o benim hala dilimde. Yaşadığımız binlerce güzel anıya inat hep o gün aklımda...Pek güzel bir anı değil ama..

    YanıtlaSil
  25. bir kez daha şansımı demek isterim :)

    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba
    Bloğunu izliyorum vede izlemeye devam edicem.
    Savaşçı Kediler için tekrar katıldım.
    Umarım bu defa çıkar.
    rustemgazoz@hotmail.com
    Rüstem Gazoz
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  27. Merhaba, kitap bloglarını takip etmeyi de kitap çekilişlerine katılmayı da çok sebiyorum. Gerçi hiç bir tane kazanmış olduğum yok ama olsun:)
    lightblue7744@hotmail.com
    Sibel

    YanıtlaSil
  28. merhaba önceki etkinlikte şansımı denemiştim yine geldim.:)
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. bende varımmm
    daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. İşin içinde kitap varsa ben de varım :)
    mcihandemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Merhabalar
    Bloğunu izliyorum.
    Kitaplar çok güzel.
    Savaşçı Kedileri çok beğendim.
    Katılıyorum.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  32. katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Bu defa şans yüzüme gülecek mi bakalım:)
    cemre_rose@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. bende katılmak istiyorumm. :)anı sayılır mı bilmem ama her gece balığım Hüseyin daha uzun yaşasın diye dua ediyorum. :) napayım onu çok seviyorum. :)

    dreamsofts.tubi@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. heeyy çekilişten yeni haberim oldu. şimdiye kadar hiç kazanamadım, umarım bunda şansım yaver gider :(
    ben de varım o zaman, deftere bayıldım :)

    ozge.abca@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Hepsi çok güzel,ben de varım :)

    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhabalar..
    Oncelikle blogunuzun alt kismindaki kedi coooooooooookk tatli. Bayildimm. Yerim ben onuu yaa.. Cook sirinn. :)
    Blogunuzu takibe aldim.
    Ve
    Blogumda duyurdum..

    kitapseverler.blogspot.com
    songul2400@hotmail.com

    Insallah sansli kisi ben olurum..=) Herkese bol sans!!.


    YanıtlaSil
  38. kitap varsa ben de varımmm :)
    dilosunkayfesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. şans benden yana hiç olmadı ama bakalım bu seferlik olacakmı :(
    youlove_fener@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. merhabalar benm blogum yok ama izleyicin oldum kitaplar harika özellikle kedili sevgiler...

    kübra baştuğ
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Ben de ben de ben de:)

    Biz küçükken babam eve yavru bir köpek getirmişti. Adını Badi koyduk.
    Ben de aslında korkarım hayvanlardan, bu olay da o yüzden başıma geldi:)

    Kardeşimle Badi'yi gezdirirken, komşunun köpeği bizimkini görünce öyle bir havladı, yola atladı ki, biz Badi'yi bırakıp kaçtık kardeşimle. Köpecik daha minicik, hızlı koşamıyor, sonradan o kadar üzüldüm ki:(
    Neyse ki diğer köpek bizimkine bir şey yapmadı, ve bizimki peşimizden geldi:)

    YanıtlaSil
  42. bende katıldım :)

    Bensu Kaya

    bensu_kaya01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Ben de şansımı denemek istedim :))

    YanıtlaSil
  44. Selamlar,
    Ben de çekilişinize katılmak istiyorum.

    Çiğdem Kilcioğlu
    kececetasarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Merhaba,
    bloğunuzla yeni tanıştım. Çekilişler ne güzel insanlarla tanıştırır oldu bizleri böyle :) Takipçinizim. Bloğumda çekilişinize yer verdim. Umarım şansım yaver gider.

    http://dreamermum.blogspot.com/2012/08/cekilisler.html

    arzu.emir.as@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmim Metalbebek olarak değişmiştir, bilginize :)

      Sil
  46. Merhaba,

    kalemdarbesi@gmail.com
    http://www.kalemdarbesi.com/2012/08/cekilis-var-dediler-bakn-neler-ckms.html

    YanıtlaSil
  47. şansımı denemeliyim ne kadar şanslı olmasamda :)
    vigiLanTe_xL@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Ahmet altan var ama olsun savaşcı kediler ve defter için talibim.

    sapyadasaman@windowslive.com

    YanıtlaSil
  49. Bu sefer bana çıkacak gibi geliyor ama dur bakalım şans tabi :) Ben de varım!

    YanıtlaSil
  50. bende geldim:)
    biraydamasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. bende bir hayvansever olarak katılmak istiyorum.
    zeynepkose18@hotmail.com

    BİR ARA ŞİLEDEKİ MAĞDUR MELEKLER ADLI FACEBOOK GRUBUYLA ŞİLE VE KÖYLERİNE HAYVANLARI BESLEMEYE GİDİYORDUM ONLAR HALEN DEVAM EDİYOR AMA BEN İŞLERDEN VAKİT BULUP GİDEMİYORUM.

    YanıtlaSil
  52. Merhaba:) Ben de katılmak istiyorum.
    depuissombre@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Kitapların çok güzel.. :] Ama o deftere göz koydum. :] Savaşçı kedileri önceki çekilişte istemiş ve kazanamamıştım, bir umut buna da katılmak istedim. :] buse_nur_97_11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. bende kitapları çok beğendim.Katılmak istiyorum.
    BerrinBULUT
    berrinbulutt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. Ben de o defteri ve "Savaşçı Kediler"i istiyorum. Diğerini okumuştum. Blokta yayınlıyorum.

    YanıtlaSil
  56. Merhaba çekilişiniz çok güzel. Çekilişinizi bloğumda duyurdum. adresim: hayatbirtrenmisatla@gmail.com
    link:https://plus.google.com/u/0/103075535664912922548/posts/jFTSUDrZiPG
    Ayrıca bloğuma da beklerim, uğrarsanız çok memnun olurum :))

    YanıtlaSil
  57. Ben de varım!

    yildiz.tankut@gmail.com

    http://ebediyenedebiyat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  58. Merhaba,
    Çekilişte ben de varım, istiyorum onları :)
    Çocukken benim de bir kedim vardı ve harika anılar bıraktı bana. Ben onu bebek gibi bacaklarımda sallar uyuturdum. Tatlı kedim gıgını çıkarmaz öylece yatardı :)
    havva_vtnsvr@hotmail.com
    http://uurboce.blogspot.com/ ziyarete beklerim :)

    YanıtlaSil
  59. Merhaba çıkmayacağını bile bile katılıyorum...
    bloğumda duyurdum izleyicinim
    http://mesudeningunlugu.blogspot.com/2012/08/suslu-elbise-asks-yapm-ve-cekilis.html

    benim çekilişimede beklerim :)
    http://mesudeningunlugu.blogspot.com/2012/08/bu-benim-ilk-hediye-cekilisim.html
    mesude çapraz/ kayretli75@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. BEN DE VARIM.. BLOGUMDA PAYLAŞTIM..

    http://bebegimincicileri.blogspot.com/2012/08/moonlightcat-cekilisi.html

    bebegimincicileri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. Merhaba,
    hepsi de cok güzel.
    alisnur@gmail.com
    Nurcan

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  63. bende varım feride ismailoğlu feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Ben de şansımı denemek istiyorum. Kitap gördüm mü dayanamıyorum :))
    abakanermin@hotmail.com

    Katılan herkese bol şans diliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  65. kitap çekilişlerini seviyorum. ben de talibim.

    birkaç gün önce penceremize yuva yapan kumruların iki yavrüları tek tek kayboldu. ya düştüler ya birilerine yem oldular:(

    seralp2008@windowslive.com

    YanıtlaSil
  66. bu güzel çekilişinde bende varım :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Ben de talibim bu kez, hayırlısı bakalım:)

    YanıtlaSil
  68. Selam bende takipçinizim.Seçtiğiniz kitaplar çok güzel.Bende çekilişe katılmak istiyorum.
    Herkese bol şans diliyorum.
    Derya Çapın
    derya.capin@pinar.com.tr

    YanıtlaSil
  69. Ayışığı kedisever arkidişim izleyicinim ve linkim http://ugurbocegimmisin.blogspot.com/2012/08/cekilisler.html Bu ay doğumgünüm var umarım bana çıkar.. murusibel@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. Merhaba, okunmuş bi kitaba sahip olmak yenisine sahip olmaktan daha güzel bence! Bende varım hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. bende katılmak istiyoruuum :D

    YanıtlaSil
  73. ne güzel bir insansın sen,
    sadece yorum bırakmayı yeterli görmüşsün,
    şahsım adına teşekkür ederim.
    ve tabiki bu kitapları ve defteri istiyorum.
    12 eylül doğum günüm,
    bana doğum günü hediyesi yollamış olursun :)
    ayşe(gül) ben,
    asgul829@gmail.com
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  74. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  75. merhabalar listeye benide ekleyin lütfen

    YanıtlaSil
  76. Ayşenur COŞKUN
    gsli_aysenur_32@hotmail.com

    YanıtlaSil