20 Aralık 2012 Perşembe

10. Çekilişim Başlamıştır ^-^

Kedicikli çekilişimde beni yalnız bırakmayacağınızı ümit ediyor ve hepinize sevgilerimi gönderiyorum ^-^
Katılmak için yine hiçbir şartım yok, sadece 13 Şubat 2013 saat 13.00'e dek yorum bırakmanız yeterli.
Arzu edenler, en çok etkilendikleri ve hayatlarında ayrı bir yeri olan bir filmi paylaşabilirler. Bu sayede film izlemeyi sevenler için öneri niteliğinde olabilir.

Hediyelerime gelirsek,



* Sevgi Bağı kitabının cep boyu ve kitapların ayrılmaz parçası kitap ayracı, hem de kedişli:) ^-^


Notlar almanız için iki defter, biri minicik:)
Belirginleştirmek istediğiniz cümleler olursa diye fosforlu kalem ^-^
Ve bu soğuklarda nezle olmamanız dileğimle birlikte Hello Kitty'li kağıt mendil ^-^


Herkese sevgilerimle ^-^

143 yorum:

  1. sevgili şansım artık bana bi gülsen de ayşımın hediyelerini ben kazansam diyorum :)

    ben de varım kusur kalmayayım :)

    canım sana izle izle bıkmadığım, bende ayrı yeri olan birkaç film var.


    Tristan & Isolde,
    One Day,
    Broken English,
    The Notebook
    The Curious Case of Benjamin Button,

    öperim ki^^

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, kedili ürünler çok hoşuma gitti, öneclikle teşekkürler.. Duymuş muydunuz bilmiyorum ama http://lokumunbiyiklari.blogspot.com/2012/12/buyuk-cekilis-semracanla-geldi.html sitesinde de kedili ürünlerle bir çekiliş var :) Bu arada film olarak aklıma ilk gelen "Fall" oldu, herkese tavsiye ederim.. Mutlu günler :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba hediyelerin çok sevimli
    beni en çok etkileyen filmlerden bir tanesi göl evi keanu reeves ve Sandra Bullock oynamıştı,hala izlemeyen varsa tavseiye ederim
    sevgiler...
    cigdemoruc80@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Allah'ım, Ayşımcığım yine çok cici şeyleri bulup bir araya getirmişsin! :) yüreğine sağlık!
    Bu sefer ben de varım çekilişinde müsaadenle. Zaten bir önceki çekilişinde aklımda kalmıştı o defter. Kitap,ayraç, kalem,defterler ve hele hele o hello kittyli mendil. :) Haydi bakalım, kısmet! Siftahı benden, bereketi bloggerlardan :)
    Hayırlı olsun kuzum:)
    Sevgiyle öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. kedili çekiliş olur da ben katılmam mı(:
    kedi canımı benim!

    hediyeler çok özenli seçilmiş, brrava(:

    YanıtlaSil
  6. Benim en sevdiğim ve etkilendiğim filmlerden biridir jeux d'enfants... İzlemeyen varsa kesinlikle tavsiye ederim...

    Çekilişi kazanmaya talibim :)
    denizinyildiz@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ben katılmak istiyorum.kedişli herşeye varım.kasımda aşk başkadır ve melekler şehri filminin ayrı bir yeri vardır ben de.

    YanıtlaSil
  8. İncir Reçeli filmini tekrar tekrar izlerim. Süperdi.
    Yine güzel seçimler yapmışsın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bu kitap okuduklarım arasında olduğundan bu çekilişte katılanlara bol şans diliyorum:)))

    YanıtlaSil
  10. Ayşım Hanım Merhaba, sizin kedilerin selamına bizim kedilerinde mırıltıları ve selamları karıştı benim blogumda teşekkürlerimi gönderdim, güzel hediyelerinize, 9. Çekilişin talihlisinden sevgiler ve selamlar.. Çook teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. çok tatlı bir set hazırlamışsınız. ben de katılmak isterim. izleyip etkilendiğim bir film son samuray.

    yanasip10@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. yine çok güzel kedicikler, yine çok güzel hediyeler. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de varım:)
    En çok etkilendiğim film Old Boy olmuştu...
    suzan_agac@hotmail.com.
    Ayrıca blogumda bir etkinlik başlatmak istiyorum bir kitap sever olarak sizi de beklerim;
    http://suzangia.blogspot.be/2012/12/bi-teklifim-var.html
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Bu çekilişine bende katılıyorum Okuyanım :) hayırlı olsun.
    En etkilendiğim bir sürü var ama ilk aklıma gelen, Koku filmi...

    YanıtlaSil
  15. hediye paketindeki her şey çok hoş düşünülmüş. o nedenle ben de varım :)
    film önerisine gelince hangilerini saysam acaba; kasımda aşk başkadır, göl evi, yüzüklerin efendisi, güneşi gördüm şimdi klıma bunlar geldi arada daha eklerim :D
    gamzeli_me@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. zevkine bittim *-* ben de katılıyorumm!! =)

    vmpr_princess@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Kitap ayracına bayıldımm.Filmler de Kızkardeşim Mommo ve İki dil bir bavul...

    YanıtlaSil
  18. ben de katılmak isterim bu güzel çekilişe
    film olarak çok bilinmeyen ama bir o kadar da güzel bir film Black i tavsiye ederim
    farfarafix@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Sizin çekilişleriniz çok tatlı oluyor,bu ne şirinliktir yahu:)Ben de katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  20. Sevgili arkadaşım, yine çok cici hediyeler seçmişsin.. Hepsine bayıldım çok zevklisin maşallah...
    1962 yapımı birçok dalda da ödül almış, Gregory Peck in oynadığı ırkçılık ile ilgili film, Bülbülü Öldürmek.. mükemmeldir.. Kitabını da okumuştum ama filmi beni çok eskiden izlediğim için belki çok fazla etkilemişti...

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel hediyeler bunlar :)
    Bu kez bana çıksınlar ama :)
    Ben en çok aşk her yerde, esaretin bedeli, melekler şehri ve ayı kardeş filmlerini severim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. merhaba bende katılmak isterim kitabı okumadığım için şansımı denemek istedim.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Her defasında birbirinden sevimli hediyeler vermeyi nasıl başarıyorsunuz :) Gene hepside çok güzel ve umarım benim olurlar ;)
    kitapokuozgurol@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Hediyeler çok güzel umarım bana çıkar.
    hulyasogut99@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Ben de katılmak istiyorum.
    asteroidc777@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. bendeee bendeeeee:)))) bende katılmalıyım kıtap cok hoşuma gıttı:))) dur hemen yayınlayıp gelıyorum canım cekılıs duyurusunu:))

    YanıtlaSil
  27. Merhaba,
    Öncelikle hediyelerine bayıldımm :))
    Benim çok etkilendiğim bir film : A Moment To Remember. Özcan Deniz'in çakmasını yaptığı filmin orjinali :)) Tavsiye olunur..

    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. http://orgutasarimlar.blogspot.com/2012/03/cekilis-haberleri.html
    blogumda duyurdum ve face te paylaşacam ..onu zaten face ten görursunuz canım lınke gerek yok sanırım:))

    YanıtlaSil
  29. her zaman ki gibi güzel hediyeler :)

    e-mail: tugce_hosafci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Ben istiyorum tatlımmmmm =) bni en etkileyen fil İncir Reçeli
    superisi1992@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. yine bir ümit çıkar diyerek yazıyorum.HERKESE BOL ŞANS.

    zeynebinsandigi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba Ayşım:)
    Yine güzel bir çekiliş yapıyorsun.
    Hayırlı olsun.

    Benim etkilendiğim filmler:
    *Not Defteri
    *Sil Baştan

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  33. Ne kadar güzel çekilişler yapıyorsunuz, katılmak bile hoşuma gidiyor. :) Bunda da varım tabii ki :)

    glsh.cu@gmail.com

    Not: sizi blogumda mimlemiştim, göz atarsanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  34. bende varım bende :)
    moonrise kingdom son zamanlarda izlediğim en iyi film
    gene süper çekiliş canım benim öptüm

    YanıtlaSil
  35. Çok fazla film izleyen biri değilim, ancak Stephen King'in kitabından uyarlanan Sis adlı filmin özellikle sonu beni acayip etkilemişti, çok ağlamıştım.

    annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

    YanıtlaSil
  36. izleyicin oldum.
    https://plus.google.com/u/0/111237444151934032190/posts/gbWZodiM5mi
    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. tabiki her daim olduğu gibi bende varım:) ama önce bloğumda duyurmalıyım ancak o iş akşama kaldı gibi.tebrik ediyorum seni tekrar ayşınım.kocamn öpüyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  38. Merhaba yine çok güzel hediyeler hazırlamışsınız fakat gözümüz sizi kitabı da aramadı değil.

    Önereceğimiz filmler, Denzel Wasington'un başrolünü oynadığı JOHN Q ve Robert Redford'un başrolüne hayat verdiği; onurlu bir yaşam mücadelesi olan SON KALE

    YanıtlaSil
  39. yine harika hediyeler seçmişsin canım ben de varım :) pisicikleri öp benim için
    sevgiler
    havva_vtnsvr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. hem yeni yıl,hem doğumgünüm,hemde kedişli bana çıkması gerekli :)

    şanslı olurum umarım,sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  41. söz konusu senin çekilişin olurda ben katılmam mı pretty woman sevmiştim

    YanıtlaSil
  42. bende katılmak istiyorum aysım hanım.
    saygılar

    YanıtlaSil
  43. merhaba! blogunuzla yeni karşılaştım ve keyifle takip edeceğimi sanıyorum! çekilişinize ise bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresimi bırakmamışım. bilge.jonathan@gmail.com

      Sil
  44. merhaba ben de izleyicinm benm blogum facem yok sevgiler...

    kubra bastug
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. merhaba bende katılmak isterim:)
    zekli11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba
    İzleyicinizim.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  47. nasıl gozumden kacmıs bu cekılıs
    hemen paylastımbol sans

    ama hıssedıyorum bana 13.cekılısın cıkıcak :D
    mugeninlistesi@gmail.com
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2012/06/yaz-kampanyalar.html

    YanıtlaSil
  48. izleyicinım zaten hediyeler çok güzel. evim sensin filmi...
    yesimkoc_38@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Ben de katılmak isterim (:
    Hediyeler harika ellerinize sağlık.

    Yeryüzündeki Son aşk
    One Dey
    Duvak çok etkilendiğim filmler...

    YanıtlaSil
  50. Ben katılmak istiyorum :)
    orbis pictus, hayatımı değiştirmiş filmdir diyebilirim ama çok zor bulmuştum onu internette. O yüzden istersen yollayabilirim de :)
    berlin.i@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Ben de geldim burdayım. Ben çok unutkanımdır ama geçen gün seyrettiğim Uzun Hikaye'ye bayıldım. Sevgiler... murusibel@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Bende katılmak istiyorum :)
    Sevgiler,
    ,iyi yıllar

    melishhe@gmail.com

    İlke A.

    YanıtlaSil
  53. Noel anneeeee:))) hediyeler kimin bacasından düşecek bakalım:)

    YanıtlaSil
  54. bayılıyorum kedişlerinize... hediyelere de bayıldım, benim olsalar :)

    ayşegül öngelen
    aysegulongelen@mynet.com

    YanıtlaSil
  55. Merhabaaa bende şansımı deniyeyim :)
    Bu arada film tavsiye edeyim bir kaç tane.
    Güneşin göz Yaşları
    A Moment Ro Remember - şu sıralar vizyonda olan Evim Sensin'in esinlendiği hatta birebir kopyalandığı Güney Kore filmi , izlerken çok ağlamıştım :D
    Green Street Holigans
    The Hobbits - Yüzüklerin Efendisi 3lemesini sevenler izlesin kesinlikle :)
    Çılgın , Aptal , Aşık
    e bu kadar yeterli sanırım :)
    mail- kubrabaran_96@hotmail.com

    iyi şanslar herkesee :)

    YanıtlaSil
  56. merhaba bende burdayım katılmak benide mutlu eder http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/
    mrlcagliyan@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. defter-kitap-kalem..asla hayır diyemeyeceklerim :)

    YanıtlaSil
  58. Bende katılmak istiyorummm... :)

    YanıtlaSil
  59. gerçekten çok hoş hediyeler :D
    esra aydın
    esra7890@hotmail.com
    http://kahkahasi60desibeliasankiz.blogspot.com/

    filmlere gelirsek kesinlikle 3 idiots ve pitch perfect :) ne zaman bi sıcaklık hissetmek istersen bunları izle derim :D

    YanıtlaSil
  60. Ben de katılmak istiyorum
    oylesinebiri66@yahoo.com
    En sevdiğim film Amelie izlenmelidir:)

    YanıtlaSil
  61. Merhaba, hediyeleriniz çok hoş. denizinpembegozlugunden@hotmail.com
    Ben de Monte Carlo'yu önereyim :)

    YanıtlaSil
  62. merhaba,
    tugce tasgin izliyorum
    melekler şehri en favori filmimdir.
    http://durubabyworld.blogspot.com/
    tugce_tasgin@hotmail.com
    tuğçe caner

    YanıtlaSil
  63. Merhaba sevgi kokan, sevgi tüten bu güzel blogunuzun takipçisiyim,
    ben de gönlünüzden kopmuş bu güzel çekilişe katılıp şansımı denemek istiyorum:
    b13947@gmail.com

    ethan hawke ve julie delpy'nin oynadıgı film. avrupa'da bi yerlerde trende karşılaşan ve aşık olan iki genç Before Sunrise Filmi Benim ennnn sevdiğim filmdir :)"can the greatest romance of your life last only one night?" :(

    YanıtlaSil
  64. Merhaba, bu kedili hediyelere bayıldım ve çekilişine katılmak istedim :D

    İzleyicinim zaten, bir de blogumda duyurdum. Hadi bol şans :D Bir de beğendiğim film olarak "İncir Reçeli"ni söylemeden geçemeyeceğim...

    http://sibelinhobidunyasi.blogspot.com/2013/01/yeni-ylda-yeni-cekilisler.html
    smgonen@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. her seferinde bir azimle deniyorum bakalım:))
    facede paylaştım canısı,google da da ve bloğumdada.sevgiler...

    YanıtlaSil
  66. selamm en çok etkilendiğim film İlk Aşkım - My First Love ilk izlenim çok güzeldi bence
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Böyle cicili bicili bir çekiliş bulmuşken katılmamak olmaz dimi ama...
    Ben de varım.
    En sevdiğim filmler:
    Brick Lane
    3-Iron
    Before the Rains
    The Namesake

    YanıtlaSil
  68. Hediye vermek ve almak çok güzel,Peygamber Efendimizin sünneti zaten.Hediyeleşiniz demiş.Bana çıkarsa ben de bloğumda çekiliş becerebilirsem yapabilirim.Hiç yapmadığım şeyler için önce yapamam diye zannım oluyor galiba küçükken hep "Sen küçüksün yapamazsın"demişler.Aslında birçok şey de yapabiliyorum.Ben küçüklerime hep yaparsın dedim ve diyorum da.Kimseye yapamazsın dememeli.

    YanıtlaSil
  69. seni hiç yalnız bırakırmıyız biz çekilişlerinde :)
    hayırlı ugurlu olsun yine...

    beni en çok etkiliyen film hayatım boyunca izlemekten bıknayacagım ve arşivimin en güzel köşesinde hergün bana göz kırpan ''HAYAT GÜZELDİR''adlı film...

    YanıtlaSil
  70. Kedicikli her şeyi severim, çekilişlerini de :D
    Bu aralar her gördüğüme tavsiye ettiğim filmler Hobbit ile A Beautiful Mind :)
    Çekilişte herkese bol şans ^^,
    yorumcadisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. selam aşk tesadüfleri severr bence harikaydı bu film
    sonsuz1734@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. burası ne güzel bi' yer böylee^^

    kediciğini yerim yerim. yaklaşık bir yıldır blog yazıyorum ama pek çekilişe katılmadım. çünkü blogu beğendiriyorlar, yayınlattırıyorlar, yok facebook, yok twitterdan paylaş. tepemin tası atıyor:p ikametgâh istemiyorlar bi, onu da isteyen vardır belki :p

    kedili birşeyler görünce de delirdim tabii, ben de istiyorum ben deee!

    beni etkileyen çok film var ama daha 3-4 gün önce "We need to talk about Kevin"ı izledim ve çocuk sahibi olma konusunda kafamda binlerce soru işaretleriyle bitirdim filmi. :/

    YanıtlaSil
  73. merhaba izleyiciniz(sineminbahari) oldum.çekiliişinize ben de katılmak istiyorum.
    beğendiğim filmlere gelince,
    Titanic,aşk ateşi(charlize theron)kasımda aşk başkadır,duvak,ilk 50 öpücük,bir gün,özel bir kadın,kirli dans(patrick swayze,aşk tesadüfleri sever,incir ağacı...
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. slm izleycnm hediyelerde çok güzel şansım olurmuki acaba:)
    izlemediyseniz yerdeki yıldızlar isimli filmi tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  75. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  76. Merhabalar :)
    izleyiciniz oldum.

    yaseminyilman@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. merhaba izlicinim :) bende katılmak istiyorum . rabiay30@gmail.com saygılar :)

    YanıtlaSil
  78. merhaba izleyiciniz oldum.. herkesin izlemesini istediğim bir film var Taare Zaamen Par mutlaka izleyin :))
    ist_fb_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. aslında öyle çok etkilendiğim uçuk bir film olmadı ama kore filmleri hayranı olarak ilk izlediğim kore filmi my sassy girl favorim :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. Aaaa... Benim neyim eksi kiiii... ben niye katılmıyorum ki Okuyanımın cicileri belki bana çıkar bu defaaa :))

    YanıtlaSil
  81. beni de katın :)
    birisi.988@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. bir kedi sever olarak bende katılmak istedim :) "my name is khan" 11 eylül olaylarına bambaşka bi bakış açısı..

    YanıtlaSil
  83. ahhhhhhhhh ah bana çıkmaz ama yinede şansımı denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  84. Çok güzeller. Hayat Güzeldir filmini unutamıyorum.Nazi dönemi Austwicth Toplama Kampında yaşam bir çocuk gözüyle .....
    ebruerturk35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. Kızımın şansına katılıyorum canım, bayılıyor hello kity'li ve kedili şeylere. Bunları görünce de bayıldı. :))

    Benim en iyi film listemde her zaman birinci sırada "Koku: Bir Katilin Hikayesi" var.

    http://delikitap.blogspot.com/2013/01/super-otesi-bir-cekilis.html

    Şansım yaver gider umarım, çok çok öptüm ;)

    YanıtlaSil
  86. kızım için şansımı deneyeceğim
    hülya eldemir
    naturele@mynet.com

    YanıtlaSil
  87. merhaba izleyicinizim, blogum yok malesef:(sinemtopsakal@gmail.com
    "Aşkın Halleri"ni (Le Nom Des Gens) çok beğenmiştim, Fransız yapımı bir film.
    Mutluluğa Boya Ben" (Le Tableau) ise Fransız yapımı bir animasyon, bayılmıştım:)Tekrar tekrar izleyebilirim. Erin Brokovich'i de izlemediyseniz tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  88. hahaha o hello kityli mendile bayıldım.:)ve katılmak istiyoru çekilişe.:) ayrıca izlemeyenler için my sister's keeper ve lorenzo'nun yağı'nı tavsiye edebilirim ikisi de gerçekten etkileyici filmlerdi.
    gizemeryavuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. izleyicinim
    umarım kazanırım
    canan turhan
    cananturhanela@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. Güzel bir güne merhabaa!!
    Çok sevimli seyler hediye ediyorsun, bende katılmak yorum bırakmak ve çekilişe katılmak istedim :) Blogumada beklerim :)
    Filmlere gelince :
    Ölü Ozanlar Derneği.
    007 James Bond'un Daniel Crag oldugu filmler çok ayrı benim için :)
    Serendipity (tesadüf)
    The Notebook
    The Matrıx,evet herkesin izlediği bir film biliyorum ama ben tekrar tekrar izlemekten bıkmıyorum!
    Daha milyon tane sayabilirim çünkü benim her filmle aramda bir bağ var :))

    YanıtlaSil
  91. Merhaba,

    Bu sevimli pisi pisileri kazanmak isterim :)

    sea---blue@hotmail.com

    Saygılar

    YanıtlaSil
  92. çok hoşmuş, bende varım

    YanıtlaSil
  93. kedi aşkıyla yanıp tutuştuğum için bu blogu ve çekilişi pek sevdim:)
    sayfamda paylaştım ve izleyicin de oldum seve seve..
    http://hrklrdyrm.blogspot.com/2013/01/bir-demet-cekilis-duyurusu.html

    wall-eva@windowslive.com email adresim..
    filmlere gelince...aslında öyle çoklar ki ama belli başlı aklıma gelenleri ve bende iz bırakanları yazacağım.

    v for vandetta
    amelie
    angel-a
    aşk tesadüfleri sever
    eternal sunshine of the spotless mind
    wall-e
    ice age serisi(çok ama çok zevkli :))

    YanıtlaSil
  94. blogunu az önce keşfettim ben de katıliyim dedim :)

    hediyelerin cok tatlııı!!
    mektepli.seyma@gmail.com

    Film olarak da
    127 hours
    Forrest Gump
    RED
    Eternal Sunshine of the Spotless Mind

    YanıtlaSil
  95. selam izleyicinim. umarım şanslı kişi ben olurum. handan çetinkaya elysion100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. kedicikler! tam bana göre! :D
    bu ara da favori filmlerim:
    the perks of being a wallflower,
    the notebook,
    doğaüstül,
    the hobbit... ve dahası :D

    söylemeden edemeyeceğim hediyelere bayıldım, bir kedi aşığı olarak salyalarım aktı diyeilirim, çok tatlılar! (buseolcay.h@gmail.com)

    YanıtlaSil
  97. ne şeker hediyler hazırlamışsın hepsine bayıldım:))
    böyle şeylerde çok şansız olduğumu bilsemde yinede katılmadan edemiycem :))
    favori filmlerimde babam ve oğlum ,başka dilde aşk ve incir reçeli..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  98. merhaba hediyeniz hoşuma gitti katılayım dedim umarım çıkar izleyicin oldum kampanyayı face sayfamda duyurdum https://www.facebook.com/feride.ismailoglu/posts/444169422318020 feride28@gmail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  99. hediyelerin çok cici,uzun zamandır izleyicinim.şanslı olmak dileğiyle
    Berna Baçkır
    bbernabackir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. Merhaba bende çekilişinize katılmak isterim hediyelirinizi pek beğendim :)
    betulsanri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. merhaba
    bana çıkmasını dileyerek film önerim tiranozor :) sevgileer
    fyavasyildirim@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Merhaba bende varım. Takip etmekteyim sizi :)) Benim en etkilendiğim birkaç film: Leon, 3 idiots, The Notebook ve Black. İlk etapta bunlar geldi aklıma :)) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  103. Merhaba, ben de katılmak isterim.

    Elif Ayvaz
    pessimistic_5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. Merhaba hediyelerin çok tatlılar.ben de katılmak istiyorum
    emre8h@hotmail.com

    YanıtlaSil
  105. Selammm bende katılmak istiyorum. Hepsine bayıldım :)
    baranons@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. merhaba :)
    hediyelerinizi çok beğendim bende katılmak istiyorum :)
    muhabbetkuslari68@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. Şansım yoktur ama katılayım bende :)

    YanıtlaSil
  108. Merhaba ♥
    Şartsız da olsa bu cici çekilişi sayfamda duyurmak istedim ben(^,^)
    http://mlovet15.blogspot.com/2013/01/katlnas-cekilisler-vaar.html
    mlovet15@gmail.com
    Bu şirin hediyeler benim olsun.. Tuba.

    YanıtlaSil
  109. Merhaba izleyicinim =)
    Çok güzel bir çekiliş olmuş hediyeler çok cici =)
    e-mail adresim ;ezgi_hizli53@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. size hayranımmmm :) bende şansımı denemek istiyorum :) umarım şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  111. hediyeler çok güzel, katılmak isterim.

    yavuztuce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. Ben de katılmak istiyorumm :)
    Her daim izlemedeyim zaten. ^-^
    tgcylz@hotmail.com

    Komedi olarak 3 Idiots'u beğenmiştim.
    Fantastik olarak Harry Potter serisi.
    Ve Leon. :)

    YanıtlaSil
  113. Merhaba;

    Aman Allah'ım hediyeleriniz ne kadar cici.Pek şansım yoktur ama bende katılıyım dedim ^_^
    Filme gelince son zamanlarda izlediğim bir Asya filmi Daisy inanımlaz güzelbir film tavsiye ederim.

    mail:zencibirprenses@hotmail.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  114. merhaba.çok cici hediyeler bunlar,kazanmak isterim :)
    benim de en sevdiğim filmler:
    leap year
    aşk çeşmesi
    V for vendetta
    leon
    karmakarışık(rapunzel'in disney uyarlaması)
    brave
    açlık oyunları(kitapları daha güzel bence)
    daha bir sürü var ama... :)
    nur_5047@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. Nerhaba çook güzel hediyeler bende kazanmak isterim pek şansım yoktur ama..
    Benim en sevdiğim filmler:
    Cesur
    Sokak dansı 4
    Aşk ve gurur.

    mail adresim:
    sedanur._61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. Merhaba, çekiliş müthiş olmuş. Kitap okumaya bayılan biri olarak çok mutlu oldum.
    Mail adresim: nazbalkan@windowslive.com
    Son olarak da favorim ve hiç değişmeyeceğini düşündüğüm film Pitch Perfect :))

    YanıtlaSil
  117. yine mi sen ve kedişlerin, yine mi çekiliş :)
    katılırım tabi,
    sevgilerimle,

    ayşe özkan ben
    mail adresim asgul829@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. Mrb..orgu sitelerini yillardan beri takip eden ben ilk defa boyle bisey deniyorum..kitabin cekim gucu

    gulsahkilinc83@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. the jackal baş rollerin de Bruce Willis, Richard Gere bu tür filmleri çok severim ve ilk sinema salonun deneyimini yaptığım film idi çok etkilenmiştim hala en sevdiğim filmler arasındadır
    öptüm canım :)

    YanıtlaSil
  120. merhaba, hediyeleri çok beğendim çok güzeller :) bol şans herkese kubrasavur07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. Ben de geldim:) Hediyeleriniz çok şirin. Özellikle kitap ayracına bayıldım.
    minimaxy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. Bensiz kitap çekilişi olurmu olmaz tabi:)
    mail adresim dozmen@elmor.com.tr

    YanıtlaSil
  123. Hediyeleriniz çok güzel :) skylarkbrand@gmail.com
    Favori filmim:The Crow hayatımın filmidir...Şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  124. Merhaba ben de katılmak istiyorum :) Mail adresim: aliceojelerdiyarinda@gmail.com

    Film önerim: Noviembre, etkisinde kaldığım çok güzel bir film.

    Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  125. Merhabalar. Hediyyeleriniz çok güzel) İnşallah kazanırım.
    Mail adresim: quluzade.arzu@gmail.com

    Favori filmlerim: 3 İdiots, Requiem for a dream, A moment to remember)

    Böyle güzel çekiliş için teşekkürler.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  126. İyi akşamlar.hediyelerin hepsi birbirinden güzel ve kedili ayraca bittim.Umarım kazananlardan olurum diyeceğim ama bencillik yapmak istemem şanslı olan kazansın.
    icedebi@gmail.com
    Çekiliş için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  127. En çok etkilendiğim film sokak dansı 1:) Çünkü channing tattumla ilk orada tanıştım.Tabi diğer filmleri de favorim Sevgili john,aşk yemini .clark_gable_24@hotmail.com Kitap ayracı çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  128. Merhabaa :-D Bende katilmak istiyorumm ^^
    En çok etkilendigim film The Way Back ve The Words ^^

    Herkese bol sans!

    Duygu Akçelik
    akcelikduygu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. hediyeler çok güzel umarım ben kazanırım
    elif
    elif1907fb@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. hediyeler çok güzel özellikle kaedeşim hello kitty li mendile bayıldı
    benim en sevdiğim film first love adlı tayland filmi herkese tavsiye ederim
    aslihan_hazal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. çeliliş sayesinde bu blogu bulma şansım oldu :) bayıldım bloga :)

    çekilişede katılmak isterim.kazanırsam birde blogu ilk buldugum günden anı deyip kitaplıgımın baş köşesine koyarım:)

    iz bırakan deyince aklıma direkt evim sensin geldi..filmlerde pek ağlamam ama bu filmde sonuna kadar ağladım neredeyse.

    YanıtlaSil
  132. Merhaba,
    Önce dizi önerileri lie to me, vampir günlükleri
    Film Yeşil Yol, Zaman yolcusunun karısı ( kitabı da güzel ) ben efsaneyim ,

    hilalozdal@windowslive.com

    YanıtlaSil
  133. En beğendiğim filmde "V FOR VENDETTA" :)

    YanıtlaSil
  134. merhabalar takipçinizim ama sadece film adı yorumlarda çıkmış..
    Olurda şans bana gülerse:)) ---> ilkyaz.gunler35@gmail.com.

    YanıtlaSil
  135. Keşke şansım olsa biraz..hediyelerin öyle güzelkii:)
    film önerim olarak,One Day izlemeliler :)

    YanıtlaSil
  136. ve mail adresim, busehasgul@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Çekilişine davet ettin ve bende geldimmm :)
    Ve gelir gelmez kedilerle karşılaştım çok mutlu oldum.Kedileri çok severim 8 tane kedimiz var :)
    izleyicinim oldum.
    Esaretin Bedeli filminden çok etkilenmiştim izlemeyen herkese tavsiye ederim.
    bu cici hediyeleri de kazanmayı çok isterim.
    Sevgiler
    meryem_0944@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. Merhaba,
    Hediyelerin çok şeker, ben de varım :))
    Hayatımda yer eden önemli filmler: Not Defteri, Selvi Boylum Al Yazmalım ve Leon: Sevginin Gücü

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. Slm, çekilişinize son anda katılanlardanım..
    Şans benden yana olur umarım.. :))
    Şu sıralar supernatural'in ilk sezonu seyrediyorum..
    sengulsevda@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. Artık belli olsuuunn :)))

    YanıtlaSil