19 Nisan 2015 Pazar

Ne Güzel Arkadaşlıklar Biriktirmişim ♥♥♥

Canım arkadaşım, anlam itibariyle isimdaşım, Mehtap'ım ♥ Beni yine mahçup edip, birbirinden güzel hediyeler göndermiş. Sevgili Mehtap'ın bloguna buradan ulaşabilirsiniz.
Bu ilk sürprizi değil:) Alışkanlık yaptı sanırım:)))
Daha önce gönderdiği cicilere bakmak isterseniz şuradan 
ulaşabilirsiniz.
Güzel yürekli arkadaşım çok çok çoook teşekkür ediyorum.
Kesene bin bereket gelsin inşallah.
Seni ve tüm bal patililerini öpüyorum, sevgiyle 
Değerli anneciğine de hürmetlerimi ilet lütfen.

BA-YIL-DIM:)


Bu kalemi Mehtapçığımın paylaşımında görmüş ve çok beğenmiştim. Ve tabii belirtme gafletinde bulunmuştum. Paketten çıkınca hem mahçup oldum ama valla ne yalan söyleyeyim daha çok mutlu oldum:)))


Kahve tutkum malum...


Yaz sıcağında bile çorap giyen bana bir nimet bunlar:)


Nasıl da güzeller...


Afiyetle tükettik Ayvalık'ın sakızlı kurabiyelerini. İlk kez yedim ve çok sevdim.


Hepsi harikaaa ^-^


Tekrar tekrar teşekkürler canım arkadaşım 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder