27 Haziran 2015 Cumartesi

Çıkartma Kitaplarım ^-^

Fındık hepinize mırk sevgilerini gönderiyor:) 



Çıkartma kitaplarını sevgili pinara984 sayesinde keşfettiğimden beri her kırtasiye turumda mutlaka yeni kitaplar gelmiş mi diye bakar oldum:) Ayrıca sticker almaya da devam:)
Bu çıkartmalarla ne yapıyorsun diyenler için kullandığım kimi yerler:
Okuma şenliği defterlerimi süslüyorum: buradan bakabilirsiniz.
Kitap ayracı yapıyorum: şuradan bakabilirsiniz.
Daha önceki çıkartma paylaşımlarıma da buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz.

Isaac bal burnunu sokmazsa olmaaz:) 



Özellikle Hello Kitty dosyası için aldım:)



Kitapların içindeki çıkartmalar dışında resimleri de kesip uhu yardımıyla defterlerimde kullanıyorum:)



Tansaş'ta 3 TL'ye kedi, köpek, kelebek vs. kitapları vardı. Ben içindeki resimleri kesip kullanmak için aldım:)



Sevgiyle kalın, daima...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder