23 Haziran 2015 Salı

Yaz Okuma Şenliği Kitap Seçimimde Mırkklarımın Yardımları:)))

Benim için çok verimli geçen 'Bahar Okuma Şenliği' sona erdi ve final raporumu burada paylaştım.
Büyük bir heyecanla 'Yaz Okuma Şenliği' hazırlıkları tam da şenlik havasında başladı bizim evde:) Her anı ayrı bir keyif olan şenliğin ilk etabı kategorilerin açıklanmasını merak ve heyecanla beklemek ve sonrasında okuma listemizi oluşturmak için kitaplıklarımızın başında uzunca bir zaman geçirmek... Ben bu aşamada yalnız değildim. Kültüy, Spocky, Fender, Gibson ve Fındık yardımlarını esirgemediler, sağ olsunlar:)))

Fender ve Kültüy kitap seçiminde:) ♥♥


Ben ilk olarak kategorileri ajandama yazıyorum ki kitapları seçerken kolaylık olsun. Tabii yazdıklarımı görebilsem iyiydi ama:))
Fındık 


Yardımın böylesi:) 


Gibson da geri kalmaz hiç:)) 


Neyse ki kitap seçerken tüm ciddiyetleriyle mırkklıyorlar:))
Kültüy ve Spocky ♥♥


Fender, Kültüy ve Spocky ♥♥♥  


Fender niyeti bozdu:)) 


Spocky 


Fender 


Tüm günün sonunda kitap seçiminden yorgun düşen mırkkklarım:)

Kültüy 
Öncesi:)


ve sonrası:))


Fender:) 


Kitaplar seyre dalındı:))


Veee okuma şenliği defterimden önce Hello Kitty defterle açılışı yaptım:)
İlk fırsatta hem defteri hem de okuma listemi paylaşacağım ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder