13 Temmuz 2015 Pazartesi

D-Way Molası:)

Kitapçılarda rafların arasında gezmek benim için en iyi terapilerden biri. Ama ennn iyi terapi kedilerim:)))

Kitap almak için bahane çok. Bu seferde doğum günü haftam dedim, daldım D-Way'in içine:))

Önceki D-Way alışverişlerimin hepsine buradan ve oradaki linklerden ulaşabilirsiniz:)

Kedili kitaplar mini kitaplığımı kurma yolunda tüm gördüğüm kedili kitapları alıyorum:) Şubat ayından beri güncellemedim ama yine de çoğunluğuna buradan bakabilirsiniz.

Minnak kitaplar da alıyorum. Hem kapakları hem de içindeki çizimler pek mırkk oluyor:)



Ferhan Şensoy'un daha önce hiç kitabını okumadım. Sadece 'Kiralık Oyun'a gitmiştik seneler önce.



Kitapların kapak tasarımları ve isimleri her şeyi anlatıyor:))



Geçen sene 'Yaz Okuma Şenliği' kapsamında Sylvia Plath'in 'Günlükler'ini okumuştum. Paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.



Thomas Mann ilk kez okuyacağım.



Haydar Ergülen'i de ilk kez yine 'Yaz Okuma Şenliği' kapsamında şiir kategorisinde okumuştum. 'Zarf' ile ilgili paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.



Fakir Bayburt ilk kez okuyacağım.



Sarah Kay 
Burada ve şurada da var:)



Herkese keyifli okumalar ^-^



Keyfini çıkarmak lazım:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder