7 Temmuz 2015 Salı

D&R Ziyaretim:)

Günü güzel kitaplar alarak daha da güzelleştirdim:)
Geçen hafta Yaşar Nuri Öztürk'ün başka bir kitabını almıştım, burada.



'Yaz Okuma Şenliği' okuma listemde 'Franz Kafka Gibi Yalnız' kitabı var ve onu okuyorum. Okuma listeme buradan bakabilirsiniz.
Kitapta bahsi geçen 'Babaya Mektup' kitabını sıcağı sıcağına almak istedim:)
Tüm Kafka paylaşımlarıma ise şuradan ulaşabilirsiniz.



Okuduğum kitapsa bu:



Arka kapağındaki yazıyı paylaşıyorum:
Bu kitabın gelirinin bir kısmı çocuklara, bir kısmı hayvanlara gidecektir. Işık olduğunuz için teşekkür ederiz.
Bu kitabı alarak destekledikleriniz:
Türkiye Kas Hastalıkları Derneği
Yaşam Hakkına Saygı Derneği



Murathan Mungan benim için çok özel bir şair ve yazar...
Paylaştığım kitaplarına bakmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.



Okuma şenliği defterlerime bir yenisi daha eklendi. İnşallah önümüzdeki şenliklerde kullanacağım:)



Külkedisi pek beğenmedi ama:))



Keyifli okumalarınız olsun ^-^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder