7 Temmuz 2015 Salı

Kitap ♥ Kitap ♥ Kitap ♥

Ruhuma hitap eden alışveriş mekanları kitapçılar ve kırtasiyeler...
Haftada en az bir doz almam lazım:)
Mutluluğun bunlarla bir ilgisi olmalı:))
Bir de en büyük tutkum mırk mırkkklar ^-^

Külkedisi eşliğinde aldığım kitaplara bir göz atalım birlikte isterseniz:


Kitabın kapak tasarımına resmen vuruldum. Çook beğendim. Sadece kapağı bile almamda etkili olacakken konusunu okuyunca o da bayağı enteresan geldi. 


Daha sonra okuma şenliği WhatsApp grubumuzdaki bir arkadaşımızdan öğrendiğime göre tiyatroya da uyarlanmış.
Buradan bakabilirsiniz.
Geçen seneden beri bu kitabı bloglarda ve Instagram'da çok görüyorum. Okuma şenliği grubumuzdan bir arkadaşımızın tavsiyesi üzerine en sonunda ben de almış bulunmaktayım:)


Yazarın iki kitabını daha önce almıştım ancak henüz okumadım.
Yusuf ile Züleyha burada ve La: Sonsuzluk Hecesi.
Kitabın kapağı kadife gibi kaygan, çok hoş. İsmi zaten çok cezbedici:)


Odamın eski düzeninde -kitaplıklarımı almadan önceki- dini kitaplarım üzerine paylaşımım burada.
Yaşar Nuri Öztürk'ün kitaplığımda olan bir diğer kitabı şurada.


Güzel kapak tasarımlarına hiç dayanamıyorum:)


Ve hep birlikte...


Mırkkk okumalarınız olsuuunnnn:)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder