29 Temmuz 2015 Çarşamba

Monster High Bebik:))

Küçük bir kız çocuğuna alınmış falan değil hani yanlış anlama olmasın:)) Kendime aldım:))
Dün komşumuzun kuzeninde bu bebiklerden:) gördüm. Öyle güzel çeşitleri var ki. Ben bu yaşta bayıldım.
Tabii ben çocukluğumda kağıt bebek giydirdiğimden içim gitti bu bebiklere:)
Hemen oyuncakçıya gidip içlerinden zor da olsa bir tane seçtim. Ara ara bu bebiklerden alıp kitaplığıma dizeceğim.
Bu bebiki seçmem de kulaklarını kedi kulağına benzetmem etkili oldu:)

Külkedisi ve Gibson da poz verdiler ^-^

Kültüy 



Gibson 



Çekmelere doyamadım:)



Şimdilik burada. İlk fırsatta bir rafı bu bebikler için ayıracağım. Kitapların önünde duracaklar:)



1 yorum:

  1. Melisa'nın epey var bu bebeklerden.çok keyif alıyor oynarken. Göze farklı bir şekilde hitap ediyor

    YanıtlaSil