27 Ağustos 2015 Perşembe

D&R Sen Ne Güzel Bir Yersin:)))

Yazalım çizelim mutlu olalım düşüncesinde olduğumdan kalemlerle, defterlerle sıkı mesai halindeyim:))
Aklıma gelmişken minnaklığımdan minnak bir anımı paylaşmak istiyorum: Henüz okul çağına gelmemiş bir minnakken bi(r) sürü bi(r) sürü kalemlerim vardı:) Tabii defterlerim de... Karalar, çizerdim. Ama bir de pek sevdiğim bir oyun vardı ki aklıma geldikçe gülüyorum. Tüm kalemlerimi yere serer sonra onları arka arkaya ya da yan yana dizip otopark yapardım:) Minnak oyuncak arabalarımı da park ederdim sonra içine:)
Neyse bir gün yine yapıp oynayayım bari:)

Kalemleri sevip de kalem kutulara ilgi duymamak olmaz:)
Hele bir de mırk mırkklıysa ^-^


Okuma şenliği defterlerime buradan, şuradan ve 'Kısa Kitap Festivali' defterime de oradan ulaşabilirsiniz.
Tüm bu defterleri süslemek, ayrıca kitap ayracı vs. -burada- yapmak için kullandığım çıkartma kitaplarıma bir yenisi daha eklendi:


İsminde kitap veya kedi varsa hemen at sepete:)


İyi gider...


Şarkılarını, sesini, yorumunu severim... Köşe yazılarına da denk geldim bazeni, güzeldi...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder