19 Ağustos 2015 Çarşamba

Kitaplar ♥ Kediler ♥

Yeni yeni kitaplarım var:)))
Kediciklerim de sizler için poz verdiler:)

Fender herkese mırk sevgilerini gönderiyor ^-^ 



Gibson kitabı çok sevdi. Okuma da yanında yat diyor:))) 



Sevgili Latife Tekin'le geçen sene Gümüşlük Akademisi'nde tanışmıştım  
Gibson 



Kitap kapağı ve ismi ile beni etkiledi yeterince... 



Spocky ve Isaac 



Gibson pati(k)leri:) 



İsmi yeter 



Kapak tasarımı harika...



Beraberce:)



Konusundan çok etkilendim. İlk fırsatta okumak istiyorum.



2 yorum:

  1. Güle güle okuyun. Ayşım Hanım. :) Okuma azminize, aşkınıza hayranım. İnşallah ben de sizi örnek alıp sizin gibi bir kitap kurdu olabilmeyi başarabilirim. :) Bu yaz size özenip sayenizde okuma şenliğine katıldım :) Kitaplardaki yazım hatalarını paylaşmanızı ilk ve tek sizde görmüş ve bu fikre bayılmıştım doğrusu. 👌👍 Yalnız okuduğunuz kitapları paylaşırken çoğu zaman beğenip beğenmediğinizi belirtmediğiniz için ben de anlayamıyorum. Acaba bunu okuyucuyu herhangi bir şekilde etkilememek için mi yapıyorsunuz? Eğer öyleyse herhangi bir ısrarım yok. Ben de zaten kitabın kapağından, paylaştığınız alıntılardan yola çıkarak ip uçlarını toplayıp ilgimi çekerse okunacaklar listeme not ediyorum. 🐾💗💓💖💞🐱🐾 bol patili çok sağlıklı günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Güzel yorumunuz ve değerli düşüncelerinizle beni mutlu ettiniz.
      Genelde pek yorum eklememeyi tercih ediyorum. Ancak aşırı uçlarda -çok beğenmiş veya hiç beğenmemişsem- bazen dayanamayıp yazıyorum:)))
      İçten kocaman mırk sevgilerimle ^-^
      ♥♥♥

      Sil