31 Ağustos 2015 Pazartesi

♥ Kısa Kitap Festivali ♥ Hazırlık Aşamaları ^-^

'Kısa Kitap Festivali' ile ilgili detaylara ve okuma listeme buradan ulaşabilirsiniz.

Festival defterime bakmak isterseniz de şuraya lütfen:)

Okuyacağım kitaplara karar verme aşamasında Kültüy mırkhanımdan büyük yardım aldığımı inkar edemem:))) ♥



Ve hatta poz bile verdi:)) ♥



Gibson da bal burnuyla seçtiğim kitapları onaylayınca ben de pek bir rahat ettim:)) ♥♥



Kalemleri de onlar seçtiler:) ♥♥



Kültüy de benim gibi yazalım çizelim kafasında olduğundan defteri hazırlarken hiç yanımdan ayrılmadı:)))
Fotoğraflar flu çıkmış desem de bloguma eklemem için mırkısrar mırkısrar:)) ♥



Biraz daha güzel yazsam daha iyi olurmuş ama yine de fena değilmiş:))) Kültüy onayını da aldım ya tamamdır:) ♥



Herkese mırk okumalar ^-^ ♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder