24 Ağustos 2015 Pazartesi

Mırk Manikür Seti:)

Geçenlerde Instagram'da birinin paylaşımından gördüğüm kedili set için Gratis'in yolunu tuttum:) Sonrasında hatalarını anlayıp özür diledikleri için ayrıntılara girmeyeceğim ama Gratis'te kasada inanılmaz sinirlendim. Ukala ve küstahça resmen azarlıyorlar müşteriyi. Neyseki daha sonra tatlıya bağlandı o yüzden şikayet de etmedim.
Bu yaşıma kadar hiç manikür pedikür yaptırmadım. Törpü dahi kullanmam. Kime söylesem inanmıyor:) Oje delisi olduğumdan sanırım tırnaklarıma özel bakımlar falan yaptığımı sanıyorlar:) Oysa kırılacağını hissettiğimde tırnak çakısı ile keserim ve kestiğim şekilde de uzarlar:)
Kullanmaktan öte mırkk tatlılıkları için aldım ^-^


O kadar mırkşeker ki:)


Arkada Aşkım 


Mırk ayrıntılar:)


Bodrum bir süredir antibiyotik tedavisi gördüğünden ve her şırıngayla ilaç verişimden sonra yarısını üstüne geri çıkardığından tüyleri yapış yapış oluyordu. Ve evin içinde ecza dolabı kokusu kıvamında dolaşıyordu. Öyle olunca da mırkarkadaşları ondan uzaklaşıyorlar kokudan rahatsız olduklarından.
Mama alırken Pett inn Pet Shop Dinçer Bey bu derdimize çare buldu ve aşağıdaki ürünü hediye etti.


5 yorum:

  1. BU seti her gittiğimde görüyordum ama içindekiler çok uyduruk olduğu için almadım. Ama aklımda kaldı hep:) Güle güle kullanın. Bodruma geçmiş olsun. O hediye nasıl kullanılıyor? Aklımızda olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mırk teşekkürler:)
      Eldiven şeklinde, kullanımı çok kolay.
      Linkten bakabilirsiniz:
      http://www.kolaymama.com/Bio-Pet-Active-Wash-Gloves-Kuru-Yikama-Bakim-Eldiveni-8-Adet,PR-6681.html

      Sil
  2. Ayşım o ürünü tam göremedim, kuru şampuan mıı yoksa ıslak mendil mi ? Keşküle ilaçları alerji yaptı tüyleri ara ara dökülüyor ve derisi görülüyor . Oralara ilaç sürüyoruz biraz koku yapıyor ben de bu aldığın neyse ondan bulup alayım . Teşekkürler canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkten daha ayrıntılı bakabilirsiniz:
      http://www.kolaymama.com/Bio-Pet-Active-Wash-Gloves-Kuru-Yikama-Bakim-Eldiveni-8-Adet,PR-6681.html
      Açıkçası ben memnun kaldım. Elime takıyorum Bodrum'u severken temizlenmiş oluyor:) Kurulama durulama da yok:)

      Sil
    2. Keşkül'ü kocaman öperim:)

      Sil