11 Ağustos 2015 Salı

Mırksehpam:)

Eve gelen her yeni eşya önce mırkkların onayından geçer:)
Pek tabii evi sahiplendikleri gibi alınan her yeni eşyayı da kendilerinin sayarlar:)
Kedili olan her objeye zaafım olduğu malum. Aslında kedilere olan tutkum ortada.
Tüm hayvanları çok sevmemin yanı sıra kediler benim için çok çok özel 
Kedi sehpayı görünce ne kadar beğendiğimi tahmin etmiş olmalısınız ^-^

Külkedisi mırkarkadaşla tanışma faslında:) 


Isaac 


Ve Poirot 


Bodrum'u bulunuz:) 


Külkedisi ve mırkuykusunda olan Poirot:) 


İçlerinde en çok Külkedisi anlaştı:) 


Macro'da da bu mırkpeçeteyi buldum 


2 yorum:

  1. Sehpada bayılmayacak gibi değilki,çok beğendim bende :))
    Keşke bende bulabilsemde alsam .

    YanıtlaSil
  2. Mırk teşekkürler:)
    Ben Emekli Shop'un mağazasından aldım ancak internet siteleri de var. Beğenen başka bir arkadaşım da internet üzerinden aldı ancak sadece bir tane kalmış, onu da o aldı.
    Yine de arada web sitelerine bakın, belki tekrar satışa girer.
    Web adresi:
    http://www.emeklishop.com/

    YanıtlaSil