21 Eylül 2015 Pazartesi

Kitap Demek Nefes Demek...

Kitaplığıma dahil olan her yeni kitapla ben daha da daha da çok mutlu oluyorum. Kitapçıdan içeri girip birbirinden bağımsız yüzlerce kitaba göz gezdirmenin keyfi gerçekten paha biçilemez. Kiminin kapak tasarımı kiminini ismi, kiminin yazarı kiminin arka kapak yazısı mutluluk saçıyor.
Bugün rutin kitapçı ziyaretlerimden birini yaptım ve yeni mutluluk kaynaklarımla eve döndüm, çok şükür 

D-Way ziyaretimden önce başka bir mağazada bu mırk mırkkla karşılaştım:)


Bu kitabı, kitapçının kafesinde otururken Fazıl'la oynamak için aldım:) İçinde sorular var. 'Neyi icat eden mucit olmak isterdin?, 'Satın aldığın en aptalca şey neydi?', 'Gelmiş geçmiş en kötü filmi seçmen istenseydi, hangisini seçerdin?' gibi... 
Bir ara da 'Kokoloji' diye bir kitap vardı piyasada. Onun gibi eğlenceli bir kitap bu da.


Kafka ve onun hakkında yazılan tüm kitaplar ilgi alanımda:)
Buradan tüm Kafka paylaşımlarıma ulaşabilirsiniz.


Kapak tasarımı, arka kapak yazısı ve ismiyle ilgimi çekti...


Tanpınar ödüllü bir yazar olması merakımı uyandırdı.


Şeker şeker:) Hem kapak hem içerik:)
Normalde dışarıda çantamın içinden bir türlü çıkamadığım için çok ilgimi çekti:)


Afiyetle karıştırdım aldıklarımı:)))


Eve vardık, dizildiler sizler için:)


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder