21 Ekim 2015 Çarşamba

Geleceğe Dönebilirim:))

Dediğim gibi geleceğe dönebilirim: aracım hazır:)
Bugün önemli bir gün. Gün bugün:)
Ortak bir tarihte buluşuyoruz.
Tarih: 21.10.2015
Çocukken en sevdiğim film serisiydi 'Back to the Future'.
Büyüdüm, epey büyüdüm, yine değişmedi beğenim:) Genellikle çocuklukta ve bazen de gençlik yıllarında etkilendiğiniz filmlerden yetişkin olunca aynı etkiyi hissetemezsiniz. İşte 'Geleceğe Dönüş' serisi beni her yaşta etkisine almıştır, çok severim.
Fazıl'la ara ara izleriz yeni baştan:)
Zamanlar arası seyahat ettiren aracı bulunca hayallerin baş ucuna koyduk:)




Daha önce paylaşmıştım ama günü anlam ve önemine ithafen yinelemek istedim:)

Sevgiyle kalın, daima...

1 yorum:

  1. merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takipdeyim bende sizi beklerim :)

    YanıtlaSil