11 Aralık 2015 Cuma

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - Ötekiler Arasında / Jo Walton

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

Ötekiler Arasında - Jo Walton* Güz Okuma Şenliği 2015


Okuma halleri fotoğraflarımı güncel olarak takip etmek isterseniz Instagram kullanıcı adım: okuyann

Fender ve Kültüy 


Melodili:)


Okuma şenliği defterime bakmak isterseniz:

* Güz Okuma Şenliği ♥ Defterim ♥ 2015



Fender mırkuykularda:) 


Kültüy uykusu:) 


Okuma listem için oluşturduğum defterime buradan bakabilirsiniz.



Kedili medili:)


Fender ve Kültüy 


#siradakibeskitap defterime buradan bakabilirsiniz.


Spocky, Kültüy, Fender 


Mırk mırk:)


Fındık 


Seç-beğen-al:))


Kedili medili:)


Fender'sel haller:)) 


Okuyalım güzelleşelim:)


Kitabı bitirdikten sonra tam da Tıkır minnakmırkbey  gibi bir bakış attım. Neden diyecek olursanız, tüm kitap boyunca kitapta geçen her kitap ismine post it yapıştırmaktan helak oldum. Kitap bitti son sayfayı bir çevirdim ki ne göreyim:))) Kitapta ismi geçen tüm kitapların bir listesi verilmiş:))) 154 kitap!
Ben boş yere uğraşmışım işaretleyeceğim diye:) 


Listeye gelince:


Mırk okumalarınız olsun ^-^
Tıkır minnakmırkbey 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder