4 Aralık 2015 Cuma

Sahaflık Kitaplar * defterim...

Blogumu takip edenler her zaman bir bahaneyle defterlere kalemlere sarıldığımı bilirler.
Youtube videoları çekmeye başladığımdan beri de her video için notlar alıyorum.
Son videomu 'Sahaflık Kitaplar Alışverişim' üzerine çektim ve burada paylaştım.
Dinlemek ve izlemek isteyenler için ve siz deftere göz atarken kitaplarla ilgili bilgileri de arka fondan duymanız için videoyu ekliyorum:)



Tüm Youtube video paylaşımlarıma buradan, Youtube kanalıma şuradan ve tüm Youtube defterlerime de oradan ulaşabilirsiniz:)



Kültüy'den artistik mırkyatış:)) 



Yazarın okuduğum kitabı:

Bozkırkurdu - Hermann Hesse *Yaz Okuma Şenliği 2014*




'Köpekli Kitaplar' videoumu izlemek isterseniz buraya lütfen:)


Kültüy'den komiksel:)) yatışlar ve Tıkır minnakmırkbey 



Sevgiyle kalın, daima...

4 yorum:

  1. sensiz olmaz bekliyorum ;)
    http://www.obiranne.net/2015/12/5-hobi-etlinligi-basiyor.html

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bir derleme olmuş Okuyan'cım, hele hele her konuya uygun çıkartmalarla süslediğin defterine bayıldım, keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım çok teşekkür ediyorum değerli yorumun için.
      Ve defteri rastgele çıkartmalarla süslemediğimi fark etmiş olman beni ekstra mutlu etti.
      En en en içten kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil