16 Ocak 2016 Cumartesi

Tavsiye Kitaplar ♥

Geçen D&R ziyaretimde tavsiye edilen kitapları almayı tercih ettim.
Kimlerin tavsiyesi derseniz sevgili Pınar ve Mehtap'ın bahsettiği kitaplardan kendime tavsiye çıkardım:)))

Canım arkadaşım Mehtap nerede kedili kitap görse ben aklına geliyormuşum:) Bukowski'nin kitabını da bana haber veren o oldu.
Kitaplığımdaki kedili kitaplara bir yenisi daha eklendi. Tümünü görmek isterseniz videom için:

Kedili Kitaplar ♡2♡ videom yayında ^-^


Külkedisi 



Okuma şenliklerimizin kraliçesi sevgili Pınar'ın blog paylaşımında not etmiştim.
Çılgın Balım 



Mehtapçığımın kitaptan etkilenmesi neticesinde ben de hemen listeme ekledim ve ilk kitap alışverişimde de aldım. Mehtap'ın kitapla ilgili paylaşımına buradan ulaşabilirsiniz. 



Kitapları ve kitap okumayı seven insanları, kedileri, tüm hayvanları ve hayvan seven merhamet dolu insanları daha bir kocaman seviyorum:)



2 yorum:

  1. Canımsın. Kocaman seviyorum seni. Keyifle oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥♥♥
      Öpüyorum seni ve tüm bal patililerini ♥♥♥

      Sil