25 Şubat 2016 Perşembe

Günün Ganimetleri:)

Bugün yine mutluluk sebebim olan rutin kitapçı turlarımdan birini attım. Çok güzel kitaplar seçtim. Kitaplığım yeni sakinlerinden dolayı pek mutlu oldu:)
İçlerinden sadece ikisi ilk el:), diğerleri ikinci el.

İsmiyle beni kendisine mıknatıs gibi çeken bir kitap:)



Zweig'in uzun yıllar önce okuduğum ilk kitabı 'Satranç'tır. Eniştem hediye etmişti. Daha sonra 'Balzac Bir Yaşam Öyküsü' kitabını okumuştum, o da ablamın hediyesiydi:) 
Blogda paylaştığım kitap ise Zweig üzerine yazılmış bir kitap:
Stefan Zweig'in Son Günleri - Laurent Seksik

Yıldızın Parladığı Anlar ve Macellan ise kitaplığımda okunmayı bekleyenler rafında:)
Buradan önceki sahaflık kitaplar alışverişimle ilgili çektiğim videoyu buradan izleyebilirsiniz.

Kedili şişe ile ilgili alışveriş paylaşımıma da şuradan ulaşabilirsiniz ^-^



Bu iki kitap ilk el olanlar:)



Şimdi sırada sahaf tadında kitaplarım var:)



Kitabın önce ismi ilgimi çekti. Sonra raftan çekip aldığımda kapak tasarımını çok hoş buldum. Konusu gayet ilgi çekici. 1969 yılında da filmi çekilmiş. İnternette araştırdım ama filmin sadece afişine ve Wikipedia bilgilerine ulaşabildim. Filmi bulunabilir mi, izleme şansımız var mı bilmiyorum.



Sartre'nin kitaplığımdaki ilk kitabı 'Bekleyiş' oldu. Yazarın kitaplarına açılışı bu kitapla yapacağım:)
Aranızda bu kitabı veya yazarın başka kitaplarını okuyan varsa fikirlerinizi almak isterim.


Kitabın ilk sayfası ne kadar göz alıcı...
Ve ikinci el kitapların en çekici yanı içindeki notlar...








Bu iki kitabı alıp almamak arasında kararsız kalmış ve yerlerine geri koymuştum. Daha sonra kitapçı içeri geldiğinde raflardan dört kitap çıkardı bakmam için ikisi bunlardı:) Ben de daha fazla duyarsız kalamadım iki kitaba:)



Kapak tasarımına bayıldım:)



Çok sevdim ben bu iki kitabı da...



Merak içinde okuyacağım zamanı beklediğim kitaplar...



Keyifli okumalarınız olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder