4 Mart 2016 Cuma

Kitap ♥ Kitap ♥ Kitap ♥

Yine rutin D&R turlarımdan birinde kitaplığıma beş yeni kitap daha katıldı. Kitaplardan ikisi almayı düşündüğüm kitaplardı. Diğer üçü ise onca rafın ve kitabın arasından bana kendilerini gösterdiler:)

Hayat Cafe'nin kadrolu kedilerinden Hayati:) Ki ben kendisine bayılıyorum:)))



Cep telefonu ile ayarsız çektiğimden flu flu olmuş hepsi:)) Ama yine de paylaşmadan edemeyeceğim. Görüntü kirliği için kusuruma bakmayınız, mırkk:)



Kitaplığımdaki kedili kitaplarla ilgili çektiğim videolara göz atmak isterseniz:

İlk Kitap Videom ♥ ^-^ ♥

Kedili Kitaplar ♡2♡ videom yayında ^-^

Mevcut videolardan sonra aldığım kedili kitaplar içinse buraya, oraya, şuraya, buraya, şuraya ve oraya lütfen:)


Instagram'da görüp listeme eklediğim bir kitaptı.


Uzun zamandır almayı düşünüyordum.
Dostoyevski paylaşımım için:

Gerilimli öyküler. İçinde üç öykü var. İsmi de kütüphaneli olunca kaçmaz dedim:)


Sakinlik hepimize gerek:)
Bodrum 


Merak ettim...


Keyifli okumalarınız olsun...


1 yorum: