10 Mayıs 2016 Salı

Babil.com Alışverişim...

Gün geçmiyor ki kitap ihtiyacı hissetmeyeyim  Ne olacak benim bu halim bilmiyorum. Kitap oburluğu mu dersiniz, kitap iştahı mı, kitap arsızlığı mı bilemedim:)
Geçen hafta ilk kez babil.com'dan alışveriş yaptım. Özellikle çook merak ettiğim birkaç kitap vardı. Onlara kavuşunca ben bir mutlu, ben bir sevinçli:))

İsterseniz -birçok fotoğraf eşliğinde- alışverişime birlikte bir göz atalım:)

Bizde kargoları mırk mırkklar açar:)
En barizi Tıkır minnakmırkbey 


Gibson popişi 


Veee çıtçıtları pıtpıtları patlatma zevki. En sevdiğim:))
Çılgın Balım ve Tıkır minnakmırkbey 


Bir pati atalım bakalım neler varmış neler:)
Spocky, Kültüy, Gibson ve çılgın Balım 
Tek hüsranım kitap ayracı çıkmaması:(( Onun dışında vaktinde ve sorunsuz kitaplarıma kavuştum.


Hepsi benim, tamam mııı? Mırkk:)
Kültüy ve Fındık 
Diğer esnemırk halleri için buraya lütfen ^-^ 


Ganimetlerim...


Kültüy ve Fındık 


Kitaplarım...


Teker teker ele alacak olursak,

Ayşe Akaltun'un 'Hüzünlü Kadınları Seviniz' kitabını çok beğenmiştim. Burada paylaşmıştım. O vakit zaten bu kitabını alınacaklar listeme eklemiştim.
Kapak tasarımını Selma Akaltun yapmış. Çok mırkk:) Bayıldım 


Çılgın Balım 


Mini burç kitapları... Fazıl'ın ve benim burçlarımız
Kültüy 


Turgenyev'in 'Babalar ve Oğullar' kitabını okumuştum. Buradan ulaşabilirsiniz.
Çılgın Balım 


Tüyler ürperten gerçekler...
Kültüy 


Magda Szabo'nun 'Kapı' kitabını okumuş ve hayranlık duymuştum. Paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.
Gibson 


Tuğba Özay'ın eğitimci babasının kitabı...
Fındık 


Dolu dolu Arka Kapak dergisi...
Kültüy ve Fender 


Defter sevdalısı benim için Arka Kapak'ın mini defteri mutluluk sebebi:)
Kültüy 


Tıkır minnakmırkbey 


Kültüy mırkokumaya başladı bile:)) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder