25 Haziran 2016 Cumartesi

Arka Kapak Dergisi *Haziran 2016*

Ayın başında gerçekleştirdiğim Babil.com alışverişimde 'Arka Kapak Dergisi'ni de almıştım. Buradan alışverişimin detaylarına ulaşabilirsiniz.
Alışveriş videomu izlemek isterseniz de şuraya lütfen:)

Arka Kapak'ı seviyorum. İçeriğini dolu dolu buluyorum. 
Benim gibi defter sevdalısıysanız her sayısında hediye ettikleri defterleri de ayrı bir güzel.


Bu alışverişimde Franz Kafka Alıntılar Defteri'ni de aldım. İçinde Kafka'nın kitaplarından alıntılar var. Kafka olur da ben almaz mıyım:)))
Kafka paylaşımlarıma göz atmak isterseniz:

Dava (Çizgi Roman) - Franz Kafka



Enis Batur'un yazısını okurken aklıma kitaplığımdaki kitapları geldi. Birlikte fotoğraflarsam şık olur diye düşündüm:)
Kitap Evi'ni okumuş, burada paylaşmıştım. Diğer iki kitabı okunmayı bekleyenler kervanından:)


Kültüy pati bastı:)


Ahmet Hamdi Tanpınar'ı pek severim.
İlk okuduğum kitabı 'Saatleri Ayarlama Enstitüsü'ydü ve çok etkilenmiştim. Paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.
Daha sonra 'Beş Şehir' isimi deneme kitabını okumuş ve şurada paylaşmıştım.
Bir de Nazlı Eray'ın 'Aydaki Adam Tanpınar' kitabını okudum ve çok da beğendim. Ona da buradan ulaşabilirsiniz.
Fotoğraftaki diğer kitaplar da okunmayı bekliyorlar.


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

2 yorum:

  1. Keyifli okumaların bol olsun canım arkadaşım.
    Defterlerin de çok güzel güle güle kullan.
    Öpüyorum,kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil