25 Haziran 2016 Cumartesi

Eganba Defterlerim...

Eganba'yı Instagram'da takip ettiğim bir hesap sayesinde keşfetmiştim. Önceki paylaşımlarımda ve alışveriş videomda da bahsettiğim gibi o vakitler her hafta farklı bir kitap hediye ediyorlardı. Ve benim gördüğüm hafta kedili bir kitap 'Damların Efendileri' hediyeleriydi. Hemen sipariş vermiştim, burada. Sonrasında bir yanlış anlama sonucunda Eganba'ya daha bir sempati duyar oldum. Neden bahsettiğimi merak ettiyseniz buradan okuyabilirsiniz:)
Sonrasında bir kez daha sipariş verdim ve çok memnun kaldım. 
Buradan ve şuradan alışverişlerimin detaylarına ulaşabilirsiniz.
Hatta ikinci siparişimde de 75 TL. üzeri alışverişlere Eganba bez çanta hediyeleri vardı.
Şu günlerde de alışverişlerinize Eganba defter hediye ediyorlar. Ben bu tarz jestleri çok seviyorum. Zaten kitap fiyatları uygun, bir de üstüne böyle hediyeler olunca çok hoşuma gidiyor.

Fender 


Kültüy 


Tıkır minnakmırkbey 


Bol kitaplı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder