22 Temmuz 2016 Cuma

Arka Kapak Dergisi Temmuz 2016

Arka Kapak'ın bu sayısında dolu dolu Franz Kafka üzerine yazılar var. Benim gibi Kafka okuyucuları için heyecan verici bir durum tabii bu. Dergiyi genel olarak zaten sevmekle birlikte aldığım sayılarında hep beni cezbedecek konuların da olması daha da mutlu kılıyor okumalarımı. Haziran içeriğinde ilk etapta dikkatimi çekenler, burada.

Çokça fotoğrafladım dergiyi:)
Fender, Gibson ve Kültüy 


Kültüy pek bir sinirlendi Gibson'a, niyeyse:) 


Defterin kapak tasarımına pek bir bayılmış olabilirim:)


Spocky 


Tıkır minnakmırkbey 


Veee Kafka dosyalarından...
Kültüy ve Tıkır minnakmırkbey 


Kafka paylaşımlarıma göz atmak isterseniz:

Dava (Çizgi Roman) - Franz Kafka

Hayvan Öyküleri * Franz KAFKA

Açlık Sanatçısı - Franz Kafka



Kafka üzerine kurgulanmış kitaplar:
Ebedi Nişanlı Kafka - Jacqueline Raoul - Duval

Kafka'nın Bebeği - Gerd Schneider


Kültüy 


Sahilde vakit en güzel bu şekilde geçer:)


Bu ay beş dergi aldım: Arka Kapak, Kafkaokur, Lacivert, Ot ve Evim:))

* Arka Kapak'ı zaten severek okuyorum. Beni hiçbir sayısında hayal kırıklığına uğratmıyor. 

* Lacivert'i ilk kez aldım. Ve 'Mini Okuma Şenliği Temmuz 2016' kitaplarımı bu dergiden seçtim, burada.


* Kafkaokur'un bu sayısı çok fazla beklentimi karşılamadı diyebilirim.
Evim ise her ay düzenli aldığım bir dergi:)
Çılgın Balım, Spocky ve Tıkır minnakmırkbey 


* Ot ise harika ötesi...
Bodrum 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder