14 Temmuz 2016 Perşembe

Mini Okuma Şenliği *Temmuz 2016*

Sevgili Pınar okuma şenliklerine noktayı koyunca beni de bir hüzün sarmıştı. Ancak müjdeyi biraz geç de olsa aldım ve babil.com siparişimin geçen gün gelmesiyle de katılım için şartları tamamlamış oldum:)))
Pınar'ın yeni şenliğinin detaylarını Instagram'dan görebilirsiniz, burada.
Kısaca ben de bahsedeyim. Temmuz ayına ait iki adet edebiyat dergisi alıyorsunuz ve içinde bahsi geçen iki kitabı (reklamlar hariç) okumak için seçiyorsunuz. Ay içinde okuyup Instagramda okuma halleri fotoğrafı altında yorumluyorsunuz. Ve çekiliş hakkı kazanıyorsunuz. Kitap okuyorsunuz diye Pınar bir de üstüne kitap hediye ediyor:)))

Ben Kafkaokur ve Lacivert'i tercih ettim. Lacivert'i ilk kez aldım.
Kafkaokur kasada beni zor duruma soktu 😄 Kitap ayracı hediyesi var. Ben Nazım Hikmet olanı seçtim. Kasada barkod sorunu çıkınca başka bir tane getirdiler. Baktım ondaki ayraç Frida 😄 Ben Nazım Hikmet istiyorum. Kasadaki kadın yok aynı dergi diyor, bir türlü anlatamadım 😂 Gittim raftan Nazım Hikmet'lisini buldum aldım 😂 Bana garip garip baktılar:)

Çılgın Balım, Spocky ve Tıkır minnakmırkbey ♥♥


Ben ilk etap kitaplarımı Lacivert'ten seçtim. Çünkü içeriğinde öyle bir kitaptan bahsediyordu ki tam da benim son günlerde almaya niyetlendiğim ve çook merak ettiğim bir kitaptı:)


Ekrem Demirli'nin makalesinde Feriduddin Attar'ın 'Mantuku't Tayr'ı ile karşılaştım  Ben de bir heyecan 😄 Çünkü geçen haftalarda Alef Yayinevi nden çıkan Kuşlar Meclisi'ni okuyunca ilham alınan Mantuku't Tayr kitabını çok merak ettim. Hatta Youtube'da bölüm bölüm seslendirmiş haline ulaştım ve bir kısmını dinledim.Tekrar karşıma çıkmasının bir hikmeti vardır herhal :)
İşte tam da böyle düşünüp hemen Babil.com'dan kitabı sipariş ettim. Geçen gün de elime ulaştı. Artık okuyabilirim:)


Bir diğer kitabım ise şiirlerinin sevdalısı olduğum Nazım Hikmet'in 'Memleketimden İnsan Manzaraları'.
Yıllar önce okumuştum, tekrar yoğunlaşmak çok keyifli olacak benim için.


Keyifli okumalarınız olsun...



2 yorum:

  1. Keyifli bir etkinlikmiş ama ben görmemişim bunu. Yetiştiremem sanırım. Bir dahakine bakayım...

    YanıtlaSil
  2. Not aldığımız kitaplar kenarda köşede kalmadan okumak için güzel bir bahane.

    YanıtlaSil