12 Ağustos 2016 Cuma

Hediyelere Boğuldum:)

Hep diyorum ya benim işte böyle güzel kalpli arkadaşlarım var, çok şükür.
Sosyal medya, sanal dünya der durur kimileri... Ben bu burun kıvırdıkları dünyadan çok güzel arkadaşlıklar kurdum senelerdir süren...
Önce Antoloji'den sonra blog dünyasından sonra Instagram'dan...
Sevgili Ferda canım arkadaşım benim için bu güzel hediyeleri almış. Öyle mutluyum ki şu an... Tarifi zor...
Ferda bana Instagram'ın kazandırdığı değerlerden. İki sene önce Külkedisi'nin rahatsızlığı dolayısıyla MR için İzmir'e gittiğimizde Ferda'nın tüm gün bizimle koşturup yardımcı olmasını asla unutamam. Sonra Bodrum'da görüşmek de nasip oldu. Ama özledim artık:))) Yine bir araya gelsek iyi olur:)

Bu anahtarlığı çok sevdim. Çünkü bana çocukluğumu hatırlattı. Mavi-mor bir oyuncak filim vardı. Adını Fali koymuştum. Bu minnak fil de bana Fali'yi hatırlattı. 


Kitabımın çorabı da çıkmış:))
Kitabıma tüm internet kitap satış sitelerinden ulaşabilirsiniz. D&R, Eganba, Babil, Kitapyurdu, idefix vs...


Kedili kitaplara zaafımı bilen mırkcan arkadaşım:)
Kedili kitaplar videolarımı buradan ve şuradan izleyebilirsiniz ^-^

Aşkım ve Isaac 


Birbirinden güzel hediyelerim için çok çok teşekkür ederim Ferdacığım 😻


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder