7 Eylül 2016 Çarşamba

Babil.com Alışverişim * Eylül 2016

Eylül ayını en mutluluk duyduğum şeyi yaparak karşıladım: kitap siparişi vermek:)))
Babil.com alışverişimin detayları:

Isaac büyük bir heyecanla kargoyu karşıladı:) 


Siparişlerim patpat koruması altında:)


D&R turlarımdan birinde bu kitap konusuyla çok ilgimi çekmişti. İlk siparişime ekledim hemen:)
Aşkım 


Arka Kapak Dergisi'nin bu ayki dosya konuğu Jose Saramago.
Saramago'nun okuduğum kitapları:

Körlük - Jose Saramago

Filin Yolculuğu - Jose Saramago

Isaac 


Instagram'da sevgili Ebru ve Damla'nın çok methettiği bir kitap Doppler. Ben de büyük bir merak içindeyim:)
Aşkım 


Bir öykü kitabı...


Kokoloji tarzı eğlenceli bir kitap olduğunu düşünüyorum.


Çizimli kitapları ve bir de çocuk kitaplarını seviyorum:)
Aşkım 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder