5 Ekim 2016 Çarşamba

D&R Kırtasiye Alışverişim

Bu seferlik D&R'ın sadece kırtasiye bölümüyle yetindim:)

Birçok kedili defter çeşidi vardı. Belli bir kısmı da ben de vardı:) Geri kalanların içinden seçim yapmak benim için zordu. Çünkü hepsi birbirinden mırk güzel ^-^

Ayışığı kedileri:) ♥♥
Kapak kabartmalı, çok hoş. Ama biraz ağır bir defter çünkü ön ve arka kapağı oldukça sert.


Kokoş mırk:)


Sayfaları da pek hoş.


Arka kapağı...


Bu model defterin büyük boyu ve farklı bir yapıda olanı vardı. Aslında onu da alacaktım ama rafta iki tane kalmıştı ve ikisinin de içini karalamışlar!


Romantik mırk mırkklar 😻 😻


Sevgi dolu şirin baykuş:)


Kalem kutu çok kullanıyorum. Kedili olan tercihim tabii ki.
Kalem kutularıma bir göz atmak isterseniz: buraya, şuraya, oraya ve buraya, şuraya lütfen:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder