24 Ekim 2016 Pazartesi

Eganba Alışverişim ve Hayal Kırıklığım! * Ekim 2016

Eganba sitesini keşfettiğimden beri defalarca alışveriş yaptım. Önceki alışverişlerime buradan göz atabilirsiniz.
Site ilk zamanlar her hafta alışverişinize bir kitap hediye ediyordu. Benim Instagram paylaşımlarında Egnaba'yı ilk gördüğümde kedili bir kitap hediye ediyorlardı ve ilk siparişimi o heyecanla vermiştim.
Sonrasında kitap siteleri içinde en içimin ısındığı sitelerden biri oldu. 

Daha öncede her alışverişimde belirttiğim gibi sanki bir kurumdan öte kitap sevdalılarına değer veren kitapçı samimiyetlerini hissediyordum. Herhangi bir sorunda ilgililerdi. 

Bu sefer sorun yaşadım ve ulaşmakta sıkıntı yaşadım. Siparişimin parçalı sevkiyat olacağı bilgisi verilmediği için ve sitede sipariş detayında da bildirilmedigi için kitaplar eksik gelince Instagram'dan yazdım, günler geçti hala cevap yok! Zaten bugün geldi eksik kitaplar. Ama yine eksik! 75 TL üzeri alışverişe ekledikleri bez çanta ve Eganba defteri yok (sipariş detayına eklenmiş oysa). Şayet bir kampanya sunuyorsanız bunu yerine getirmelisiniz. Çünkü çoğu zaman ufacık bir farklılık alışveriş yapmamızda etkili olabiliyor. Misal geçen ilk kez @okuoku1 dan sipariş verdim çünkü kahveli kitap ayraçlı hediyeleri çok hoşuma gitti, gibi...
Sonuç olarak Eganba siparişim bu kez gerçekten hayal kırıklığı yaşattı.

Sonu yine güzel bağlandı:) Buradan okuyabilirsiniz: 

Eganba Gönül Alma

Neyse, keyifli olan kısmı seçtiğim kitaplara kavuşmuş olmam...

İlk kargoyla gelen kitaplar...
Bodrum ve Poirot mırkardeşler:)


Isaac 


Sevgili Gizem videosunda Monika Maron'un 'Animel Triste' isimli kitabından övgüyle bahsedince ben de internette yazarın kitaplarına bir göz gezdirdim. Kitaplarının isimleri ve kapak tasarımları da çok hoşuma gitti. 
Bu kitabı seçmemdeki sebep ise konusu kadar kapağındaki kedi kulakları oldu:)))

Aşkım 


Kadıköy'ün Kitabı'nı okurken not aldığım bir kitaptı. 
Kadıköy'ün Kitabı paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.


Sitede kitapları incelerken almaya karar verdiğim bir kitap...


Çığ gibi büyüyen, büyümesi durdurulamayan alınacaklar listemde olan kitaplardan seçtiklerim:)


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Isaac 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder