8 Aralık 2016 Perşembe

Idefix Alışveriş Pişmanlığım...

Son bir senedir internet üzerinden kitap alışverişi yapmaya başladım ve birçok kitap sitesini denedim. Idefix'ten de ilk kez alışveriş yapayım dedim - aman, demez olaydım!
NTV Yayınları'nda % 50 indirim vardı. Benim de çok uzun süredir alınacaklar listemde olan 'KarikaTürkiye' serisi NTV Yayınları'na ait olunca mini bir sipariş listesi oluşturdum.
16 Kasım'da sipariş verdim sonrasında uzuuuun bir bekleme süreci başladı. Aradan bir hafta geçti ve hiçbir bilgilendirme mesajı da almadım. Sitede sürekli -tedarik sürecinde- yazıyordu. Tabii bu durumun daha ne kadar süreceğini öğrenmek adına web siteleri üzerinden bir mesaj yazdım. Cevap gelmedi. Tüm iyi niyetimle mesajı görmediklerini düşünüp güncel olarak kullandıkları Instagram hesaplarına mesaj yazdım. Sonra fark ettim ki Instagram hesaplarında birçok şikayet mesajı var. Kötü paketleme, eksik gönderim, bilgilendirme yapılmaması, ulaşılamaması vs. Instagram üzerinden de hiçbir cevap alamayınca Facebook hesaplarına yazdım. Kurum olarak şikayetlere, sorunlara gözlerini kapatmış, kulaklarını tıkamışlar. Benim çıkardığım sonuç bu!
Web sitelerinden ve Instagram üzerinden defalarca yazdım çünkü bu arada siparişimin üzerinden bir haftayı geçmişti. Ne gelen var ne giden! Cevap yok! 
İkinci haftanın sonunda siparişimden iki kitap geldi. Sitesine girip baktım KarikaTürkiye hala tedarik sürecinde görünüyor. Aslında benim en çok sinirlendiğim nokta bilgi vermemeleri. Bazen diğer site alışverişlerimde de tedarik süreci uzayabiliyor -ama Idefix kadar hiçbirini beklemedim, D&R hariç!- ama en azından bilgi veriyorlar hem mesaj atarak hem de telefonla arayarak.
KarikaTürkiye seti ise tam 21 gün sonunda elime geçti. Idefix kendine bunca ilgisiz kalmayı ve üç haftada sipariş göndermeyi yakıştırıyorsa benim üstüne diyecek daha lafım yok! Asla bir daha alışveriş yapmam o kadar!
O kadar sıkıntılı bir alışveriş ve bekleme süreci oldu ki ilk anda kitaplarımın keyfini süremedim.

Neyse, her şeye rağmen seçtiğim kitapları çok merak ediyor ve istiyordum. Artık kitaplara geçebiliriz:

İlk olarak siparişimin iki kitabı geldi.
Kültüy, Gibson ve Fender ♥♥


Madem NTV Yayınları indirimde kampanya kitaplarına bir göz atayım dedim ve bu kitabı ilgi çekici buldum.
Tıkır minnakmırkbey 


Aydın Doğan Vakfı tarafından basılmış... 
Fender 


Tıkır minnakmırkbey 


Üç hafta sonunda ulaştığım kitaplarım...
Isaac 


Sabit Fikir göndermişler. En azından o iyi oldu.


Kültüy 


İndirimden 80 TL'ye aldım. Üç cilt jelatinli geldi.
Kültüy 


Normalde ayrı ayrı da alınabiliyor. Ben indirimi yakalayınca setini almak istedim.
Kültüy 


1. Cilt - Tek Parti ve Demokrat Parti Dönemi (1923-1960)


2. Cilt - 27 Mayıs'tan Liberalizme (1960-1991)
Tıkır minnakmırkbey ve çılgın Balım ♥♥


3. Cilt - Merkezin Çöküşünden Muhafazakar Demokrasiye ( 1991-2008)
Kültüy ve Tıkır minnakmırkbey ♥♥


Fender ve Kültüy ♥♥


Spocky 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Fender ve Kültüy ♥♥


1 yorum:

  1. D&R da ben aynı sorunu yaşadım be arıyorlar ne soruyorlar bir de o kadar tanınmış marka ..! Arayıp iptal etmiştim . İdefix de hiç sorun yaşamadım ama gerçekten böyle oldu mu insan çok uyuz oluyor ben şu aralar Babil den çok alıyorum
    Keyifli okumalar

    YanıtlaSil