28 Ocak 2017 Cumartesi

XXII. Aydın Doğan Uluslararası Karikatür Yarışması Albümü

Karikatür, çocukluğumun eğlenceli anlarını sağlayan en önemli okumalarımın başında gelir.
Gırgır ve Fırt evimizden eksik olmazdı. Mizah yönü güçlü bir çocukluk geçirdim diyebilirim:)
Ayrıca Fatoş ile Basri'yi okumayı çok severdim. Temel Reis, Tipitip, Avanak Avni bir çırpıda aklıma düşenler...
Aslında demek istediğimi kısaca ifade etmem gerekirse karikatürleri kendimi bildim bileli severim:)


Aydın Doğan adına düzenlenen karikatür yarışmalarını da uzun senelerdir internet üzerinde takip ederdim. Yarışmada derece alanların yanı sıra kimi karikatürleri de paylaşırlardı ve ben de büyük bir heves ve merak ve keyifle takipte olurdum. 
2005 yılına ait albüm bulunca da çok mutluluk duyarak aldım ve inceledim. 
Tüm karikatürlerin içinde en çok beğendiğim 26 karikatür oldu. Tabii hepsini paylaşamayacağım ama bir kısmını buraya bir kısmını okuma halleri paylaşımıma ekleyeceğim.


Okuma halleri fotoğraflarıma bakmak isterseniz:

Okuma Halleri, Fotoğraflarla / XXII. Aydın Doğan Uluslararası Karikatür Yarışması Albümü




XXII. AYDIN DOĞAN ULUSLARARASI KARİKATÜR YARIŞMASI ALBÜMÜ
Türü: Karikatür
Yayın Hakları: Aydın Doğan Vakfı tarafından Doğan Kitapçılık A.Ş'ye verilmiştir.
-   1. baskı / Kasım 2005 (2000 adet)
Kapak Tasarımı: Sevgi Aslan
Kapak Karikatürü: Birincilik Ödülü - Friederike Gross / Almanya
-   287 sayfa


Kitaptan –


^-^ KEDİLER ^-^


- Yazım-Basım Hatası -

        * Arka Kapak
         ... COMPETITION ALBÜM

                                                                                     Ocak 2017


ARKA KAPAK –

XXII AYDIN DOĞAN ULUSLARARASI KARİKATÜR YARIŞMASI ALBÜMÜ
XXII AYDIN DOĞAN INTERNATIONAL CARTOON COMPETITION ALBUM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder