15 Mart 2017 Çarşamba

MırKitap Hediye:)

Hep ne diyorum: 

'En güzel hediye kitaptır' 📚 Kitap hediye eden arkadaş candır:)

Bugün Fazıl elinde İdefix'ten gelen bir kargo paketiyle yanıma gelince heyecandan bir an anlayamadım nereden, kimden ve neden geldiğini:) Çünkü bir hafta kadar önce son kitap alışverişimi Kitapyurdu'ndan yapmıştım ve beklediğim bir kargo da yoktu.
Ve uzun süre kimin tarafından gönderildiğini anlayamadık. Tabii Instagram ve Facebook'ta paylaşıp bana bu güzel sürprizi kimin yaptığının peşine düştüm:)
Meğerse sevgili Filiz sürpriz yapmaya doymaz bir kitap dostummuş:)) Bir süre önce bana mutluluk dolu bir paket göndermişti oysa, buradan bakabilirsiniz. 
Şimdi benim mutluluğumu tahmin edersiniz: Hem kedili hem kitap hem de böylesi mis kalpli bir kitap dostu 😻😻
Sevgili Filiz çok çok çoook teşekkür ediyorum ^-^

Gibson, Spocky ve Tıkır minnakmırkbey 


Kedili kitaplar videolarıma buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz. 

Spocky 


Gibson ve Tıkır minnakmırkbey 


Mırk sevgiler.

Külkedisi 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder