6 Mayıs 2017 Cumartesi

Tezgah Kitabevi Alışverişim * Mayıs 2017

Yine bir kitap alışverişi:)
Tezgah Kitabevi'nde daha çoook kitap var alınmayı bekleyen... 
Seçtiklerime bakacak olursak:


Biraz daha detaya girecek olursam:

Murathan Mungan'ın Seçtikleriyle - Yabancı Hayvanlar kitabında, Patricia Highsmith'in bir öyküsünü okumuş ve tarzını sevmiştim. Bunun üzerine bir kitabını almıştım, burada


Nazlı Eray'ın yazdıklarını okumayı pek seviyorum.
Nazlı Eray okumalarım için:

İmparator Çay Bahçesi - Nazlı Eray

Elyazması Rüyalar - Nazlı Eray

Aydaki Adam Tanpınar - Nazlı Eray

Yoldan Geçen Öyküler - Nazlı Eray



Alınacaklar listemdeydi, karşıma çıkması hoş oldu.


İlk kez okuyacağım yazarlardan...


Elif Şafak paylaşımlarım için:

Araf- Elif Şafak 



Doğan Hızlan okumalarım:

Kitap Hayat İçindir - Doğan Hızlan

Aynadaki Bakışlar Kitaplar Kitabı-3 / Doğan Hızlan


Kürşat Başar'ın 'Başucumda Müzik' kitabını okumuştum.


Aziz Nesin'le tanışma kitabım hüsranla sonuçlanmıştı, burada.
Sonrasın da barıştık:) Okuma Güncesi ve Türkiye Şarkısı Nazım kitaplarını okudum ama henüz blog yazılarını hazırlayamadım.


Gündüz Vassaf okumalarım:

İstanbul'da Kedi - Gündüz Vassaf



Hatice Meryem'in okuduğum kitabı:

Sinek Kadar Kocam Olsun Başımda Bulunsun - Hatice Meryem


 

Keyifli okumalarınız olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder