18 Mayıs 2017 Perşembe

Tezgah Kitabevi Kitap Alışverişim * Mayıs 2017

Yine güzel kitaplar aldım. Hatta iki tanesi uzun zamandır aradığım kitaplardandı.

Fender 


Kedili kitapları topladığımı biliyorsunuzdur. Bu kitap da epey süredir alınacaklar listemdeydi ancak bulamıyordum.
Fender 


Fazıl'ın ortaokul yıllarında okuyup etkilendiği bu kitabın yeni baskısı olmadığı için bulamıyordum. Bugün karşıma çıkmış olması tam bir sürpriz oldu benim için. İlk fırsatta okuyacağım. Çok enteresan bir kitap...


Pınar Kür okumalarım için:

Hayalet Hikayeleri -- Pınar Kür

Aşkın Sonu Cinayettir - Pınar Kür İle Hayat ve Edebiyat / Mine Söğüt

Bir Cinayet Romanı - Pınar Kür



Fazıl için aldım ama ben de okuyacağım tabii:)


James Joyce 'Ulysses' paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz.
Çılgın Balım 


John Berger 'Görme Biçimleri' kitaplığımda okunmayı bekleyenlerden...
Tıkır minnakmırkbey 


Konu Nazım'sa kitaplığımda olmalı...
Gibson ve Tıkır minnakmırkbey 


Elimde iki tane olan kitaplardan... Şaşırıp tekrar almış bulundum:) Bir ara takaslık kitaplarımı güncellesem iyi olacak.


Çok merak ediyorum. Derleme Mine Söğüt'e ait.
Kültüy ve Gibson 


İlk kez okuyacağım yazarlar...
Daha önce Selim İleri'nin Peride Celal adına hazırladığı 'Peride Celal'e Armağan' kitabını okumuştum, burada.
Tıkır minnakmırkbey ve Gibson 



Okumam için tavsiye edilerek ödünç verildi...
Kültüy 


Fender ve Kültüy 


İlk kez okuyacağım bir dergi. Üç sayı bir arada özel fiyat uygulamışlar. Arka kapağındaki 'Horti' pek hoşuma gittiği için alıp okumak istedim.
Kültüy ve Fender 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Fender 


1 yorum:

  1. Kıymetli bloğunuz yayın dünyasında önemli bir boşluğu dolduracak kadar güzelleşti :)

    YanıtlaSil