1 Haziran 2017 Perşembe

Atlas Sahaf Alışverişim

Instagram sayesinde tanıdığım ve iyi ki de tanıdığım sevgili Gülçin sayesinde haberim oldu Atlas Sahaf'tan.
Uzun zamandır Nazım Hikmet 'Yaşamak Güzel Şey Be Kardeşim' kitabını arıyordum. Bunu bilen Gülçin, kitabı sürekli alışveriş yaptığı Atlas Sahaf'ta görünce hemen bana haber verdi, alayım mı diye. Ben de bu vesileyle ilk siparişimi vermiş oldum. Pek tabii ki tek kitaplık sipariş ayıp olurdu:) Beni mutlu edecek birkaç kitap daha aldım.
Sevgili Gülçin en sevilen arkadaşlardan, kitap hediye edenlerden:) Buradan okuyabilirsiniz.
Ben alışverişimden memnun kaldım ve akabinde bir sipariş daha verdim. Atlas Sahaf'a göz atmak isterseniz Instagram hesabı burada.

Tıkır minnakmırkbey ve Fender 


Alışverişime sebep olan kitap, çok şükür artık benimle:)
Gibson ve Tıkır minnakmırkbey 


Nazım Hikmet üzerine yazılan her kitap ilgi alanımdadır.
Tıkır minnakmırkbey 


Kapak diyorum başka da bir şey demiyorum:))
Gibson 


Adnan Binyazar 'Şairin Kedisi' paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz.
Tıkır minnakmırkbey ve Fender ♥


Şebnem İşigüzel'in 'Hanene Ay Doğacak' kitabı kitaplığımda okunmayı bekleyenlerden...
Tıkır minnakmırkbey 


Aysel Özakın'ın 'Alnında Mavi Kuşlar' kitabının son sayfalarındayım. Yorumumu ilk fırsatta paylaşacağım. 
Aysel Özakın kitaplarını merak etme sebebim Pınar Kür'ün açıklaması.
Paylaşıyorum:
Şöyle ki; Pınar Kür'ün Mine Söğüt'le gerçekleştirdiği söyleşiyi okurken (Aşkın Sonu Cinayettir - Pınar Kür İle Hayat ve Edebiyat / Mine Söğüt) anlattığı olay beni yazarın kitaplarını almaya itti.
Pınar Kür'ün ağzından:
 * Yarın Yarın'ı 1974 yılının sonunda bitirdim. Önce E Yayınları'na gittim. ... 'Biz 12 Mart'la ilgili roman basmak istemiyoruz, sevmiyoruz bu konuları' dendi.
         Bozuldum tabii... E Yayınevi belki daha çok çeviri basıyordu, ama yerli yazar da basıyorlardı. Benimkiyle aynı zamanda gelen başka bir romanı bastılar Gurbet Yavrum diye, galiba on beş tane satmıştır!
Bunu okuyunca kimden bahsettiğini merak ettim ve 'Gurbet Yavrum' kitabının Aysel Özakın'a ait olduğunu gördüm. Aslında bahsi geçen kitabı almak isterdim ama maalesef satış dışı. Ben de piyasada ulaşabildiğim iki kitabını almış oldum.

Gibson, Tıkır minnakmırkbey ve Fender 


Dürrenmatt'ın 'Şüphe' kitabını okumuştum. Paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz.
Tıkır minnakmırkbey 


Nazlı Eray paylaşımlarım:
Tıkır minnakmırkbey ve Fender 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder