1 Haziran 2017 Perşembe

Atlas Sahaf Kitapları - 2

Atlas Sahaf'tan alışverişimi Instagram üzerinden gerçekleştiriyorum. Bu ikinci alışverişim oldu. İlkinde aldığım kitaplara buradan göz atabilirsiniz.
Bu kez de ilk siparişimdeki gibi sorunsuz bir alışveriş oldu, memnun kaldım.

Nazım Hikmet'le alakalı kitapları görünce kaçırmak istemedim ve neredeyse iki gün arayla ikinci siparişimi de vermiş oldum:)

Bodrum 


Nazım Hikmet paylaşımlarım:

Memleketimden İnsan Manzaraları - Nazım Hikmet



Poirot 


Spocky 


Memet Fuat 'Gölgede Kalan Yıllar' paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz. 


Kültüy 


Yaşar Kemal paylaşımlarım için:

Orhan Pamuk Yaşar Kemal Zamansız Bir Karşılaşma - Sıddık Akbayır

Ağrıdağı Efsanesi - Yaşar Kemal


Poirot 


Fender 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Fındık 


2 yorum:

  1. Bol okumalı günler diliyorum size.:)

    YanıtlaSil
  2. keyifli okumalar Ayşım'cım,çok güzel kitaplar, kitaplığın da muhteşem:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil