29 Haziran 2017 Perşembe

CazKedisi ^-^

Turgutreis'te bu yıl ilk kez kurulan kitap fuarı sayesinde bu güzel dergiden haberim oldu. 
Sanıyorum ki dergi bugüne dek dokuz sayı çıkarmış. Mevsimlik bir dergi, üç aylık olarak yayımlanıyor. Derginin Facebook sayfası var, buradan ulaşabilirsiniz. 
Fuara derginin altı sayısını getirmişler. Geçen gün aldığımda bir sayı eksik kalmış. Onu tamamladım.
Fuar paylaşımlarıma göz atmak isterseniz: buraya, şuraya ve oraya lütfen:)
Henüz ilk sayısını inceleyebildim. Açıkçası biraz da bilinçli olarak ağırdan alıyorum, hemen bitirmeyeyim diye:) İlk sayıda 'Haiku' üzerine güzel hazırlanmış bir yazı vardı. Mırk güzel çizimler eşliğinde şiirleri de keyifle okudum.

Kültüy, Fender ve Spocky 


Spocky 


Fender ve Gibson 


Kültüy 


Fender ve Spocky 


Mırk okumalar ^-^  
Spocky, Fender, Gibson ve Çılgın Balım ♥


1 yorum: