10 Ağustos 2017 Perşembe

Atlas Sahaf Alışverişim * 4

Farkındayım üst üste kitap alışverişi paylaşımları yapar oldum. Çünkü epeydir blogda paylaşılmayı bekliyorlar. Aynı şekilde okuduğum kitaplar sıradağlar gibi dizildiler yan yana. Ancak son zamanlardaki terslikler ve yaşanan olumsuzluklar yüzünden bir türlü yazılarını hazırlayamadım. Instagram hesabımı takip edenler biliyordur, önce Casper'î kaybettik, sonra biz trafik kazası geçirdik ölümden döndük resmen. Çok şükür iyiyiz. Ve haftalardır devam eden depremler... İki hafta kadar önce de laptopum bozuldu. Servise gönderdik, bu sürede Fazıl'ın laptopunu kullanıyorum. Hatta bir de bunların üstüne bugün cep telefonum bozuldu. Şarj aletini taktığım kısmından yanık kokuları gelmeye başladı! Sonuç olarak epey biriken okuduğum kitaplar var ve inşallah sırayla onların da yazılarını hazırlayacağım.

Atlas Sahaf'tan Instagram üzerinden alışveriş yapıyorum ve pek memnunum. Dükkanda mırk mırkklar patiliyor ve böyle olunca ben de daha bir istekle alışveriş yapıyorum ^-^
Önceki alışverişlerime buradan göz atabilirsiniz.


Kedili kitaplar videolarıma buradan ulaşabilirsiniz.



Marquerite Duras paylaşımlarım:

Yazmak - Marguerite Duras



Dürrenmatt paylaşımım:

Şüphe - Friedrich Dürrenmatt



Jorge Amado paylaşımlarım:

Tanpınar paylaşımlarım:

Beş Şehir - Ahmet Hamdi Tanpınar


Diğer seçtiğim kitaplar...


Atlas Sahaf'tan gelenler...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


2 yorum:

  1. iyi okumalar... kuran kartları harika düşünülmüş... Necai Cumalı imzalı kitap bulmanız da harika olmuş...

    YanıtlaSil