1 Ekim 2017 Pazar

D&R 9.90 Kampanyasından * Eylül 2017

D&R'ın 9.90 TL kampanyasına denk gelince ve kampanya dahilinde de farklı sebeplerle ilgimi çeken kitaplar olunca pek bir keyifle dört kitap aldım. Hangi yönlerden ilgimi çektiklerini tek tek yazacağım zaten:)
Mırk defter ise Crazy Shop'tan... Üstünde minnak bir hasar varmış, fotoğrafını çekerken evde fark ettim ^-^


H.G Wells 'Körler Ülkesi' kitabını okumuştum ve hatta bayağı güzel tesadüflerle doluydu benim için... Okumak isterseniz buraya lütfen:)
Bilim kurgu ustasının bu kitabını da okumak istedim.


Epeydir alınacaklar listemde olan bir kitaptı. Hatta ben listeye yazdığımda başka bir yayınevinden basımı vardı:)


Kitaplığımdaki kedili kitaplar videolarımı buradan izleyebilirsiniz.


Hannah Tinti 'İnsan Çatlatan Hayvan Öyküleri'ni okumuştum, burada.


Ve mırk defter ^-^


Keyifli okumalarınız olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder