19 Aralık 2017 Salı

Eganba * Aralık 2017

Yeni yıl öncesi son bir sipariş daha verdim aslında ama daha yolda o:) 
Bu siparişim geleli birkaç hafta oluyor ama bir türlü paylaşamadım.


Eganba son siparişimde paketlemede çığır açtı:) Yazın bir siparişimde kitaplardan biri hasarlı gelmişti, detaylar burada. Gerçi hemen ilgilenmişlerdi, sağ olsunlar. Sonrasında da her siparişimde paketleme konusunda özen göstermelerini rica ediyorum. Ve son siparişimde ödüllü paketleme yapmışlar:)))



Kedili kitaplar videolarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Seneler önce Saul Bellow 'Günü Yaşamak' kitabını okumuştum ve çok etkilenmiştim. Geçenlerde 'Herzog'u okudum ve akabinde iki kitabını sipariş ettim.


Bilge Karasu 'Ne Kitapsız Ne Kedisiz' paylaşımım burada.


Kayıp Zamanın İzinde'nin ilk iki kitabını sipariş ettim. Ancak ilk kitabın temin süresi uzayınca onu daha sonra gönderdiler.


Eganba hediye defter...


Mırk okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder