19 Aralık 2017 Salı

İkinci El Kitaplar * Aralık 2017

Turgutreis'te birkaç nokta var kitap alışverişi yaptığım. Bunlardan ikisi ikinci el kitap satan dükkanlar.
Ara ara ikisine de uğrarım, yeni kitaplar gelmiş diye bakarım.
Biri senelerdir alışveriş yaptığım, sizlerin de artık ismine aşina olduğunuzu düşündüğüm 'Diren Kitapçı'.
Diğeri de bu alışverişi yaptığım dükkan. Ve şu anda fark ettim ki oranın ismine bugüne dek hiç dikkat etmemişim:)) Burası birçok ikinci el ürün satıyor, yani kitapla sınırlı değil. İlk ziyaretimde ismine bakacağım:)


Sevgi Saygı ismini ya bir blogger paylaşımında okudum ya da Instagram'da gördüm, emin değilim. Daha önce hiç okumadım.


Selma Fındıklı'nın 'Gümüşlü Martı' kitabını okumuştum, paylaşımım için buraya lütfen:)


Diğer seçtiklerim...


Eski bir dostu görmüş gibi oldum. Çünkü neredeyse fi tarihinde 'Ferrarisini Satan Bilge' kitabını neredeyse herkes gibi ben de okumuştum:)))


İclal Aydın'ın ses tonunu, oyunculuğunu, duru güzelliğini pek severim. Yine çok seneler önce İclal Aydın'ın 'Yaz Bitmesin' kitabını okumuştum.


Leo Buscaglia lise dönemimde okuduğum 'Yaşamak, Sevmek ve Öğrenmek' kitabıyla beni çok etkilemiştir.


Çevirmen olarak Kriton Dinçmen ismini görünce çevirmeni için aldım. Çünkü Kriton Dinçmen'in 'Heybeliada'da Tanrı ve Adam' kitabının yeri benim için özeldir. 
Hiçliğe Övgü kitap paylaşımım ise burada...


Fazıl'ın seçtikleri...

Sesle ilgili bilgiler ilgisini çekti...


Nostalji olsun dedi:)))


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder