13 Ocak 2018 Cumartesi

2017'nin Son Kitap Alışverişi

Geçen yılın kapanışını çok güzel kitaplar alarak yaptım.
Eganba alışverişimin detayları:


Alışverişimin blog paylaşımını yapana kadar birkaç kitabı okudum bile:)
Önce okuduklarımı paylaşayım, zamanla o kitapların deaylı blog paylaşımları da gelecek... Yani en azından öyle ümit ediyorum:)) Çünkü yığınla gerçekten yığınla kitap paylaşılmayı bekliyor. Gözümü korkutuyorlar:)

Harika bir kitap. Çok severek okudum.


İkisi de okunanlardan...


Burada hemen önemli bir detayı paylaşmak istiyorum. Kitabın ön kapağında içinde söyleşileri olan yazarların isimleri var görüldüğü üzere... Aynı isimlerin kitabın sonunda da biyografileri paylaşılmış. Gelin görün ki kapakta ve biyografi kısmında Paul Auster yazılmış olmasına rağmen kitapta yok. Benim için büyük hayal kırıklığı oldu. Çünkü neredeyse en çok okumak istediğim isimlerden biriydi Paul Auster. Timaş Yayınları sosyal medya sorumlusuna sorduğumda baskı hatası olduğunu ve yeni baskıya Paul Auster söyleşisinin ekleneceğini söyledi.
Yazarın Odası 1 okumuştum, paylaşımım burada.


Fante'yi 'Toza Sor' kitabıyla tanıdım ve çok sevdim. Paylaşımım burada.
Hatta bu kitabı okuduktan sonra kitaplığımda olan Bahara Kadar Bekle, Bandini kitabını da okudum.


Diğer okuduklarım...



Instagram arkadaşlarımdan iki tavsiye...


Diğer seçtiklerim...


Canım Vasconcelos 
Paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder